آیتم رایگان بازی Street Fighter 6
محمد صادق شجاعی

آیتم رایگان بازی Street Fighter 6 به مناسب یک میلیونی شدن بازیکنان

محمد صادق شجاعی 15 خرداد 1402 بدون دیدگاه
409 بازدید

شرکت کپکام اعلام کرده که تعداد بازیکنان تازه‌ترین اثر سری استریت فایتر از مرز یک میلیون نفر فراتر رفته است. به همین مناسبت می‌توانید یکی از آیتم های موجود در بازی Street Fighter 6 را به صورت رایگان دریافت کنید.

بازی استریت فایتر 6 به عنوان تازه‌ترین اثر سبک فایتینگ، چند روز پیش در دسترس قرار گرفت. تنها چند ساعت طول کشید تا بازی مذکور رکورد جدیدی را در زمینه تعداد بازیکنان هم‌زمان به ثبت برساند. در ساعات اولیه انتشار این اثر بیش از 70 هزار بازیکن به صورت هم‌زمان مشغول تجربه آن بودند.

به تازگی صفحه رسمی ژاپنی سری Street Fighter در توییتر اعلام کرده است که تعداد بازیکنان بازی Street Fighter 6 از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است. این تعداد موجب شده که مجموعه بازیکنان سری استریت فایتر به 50 میلیون نفر برسد. به منظور تشکر از طرفداران، شرکت کپکام فرصتی را فراهم کرده که بازیکنان یک آیتم درون بازی را به صورت رایگان دریافت کنند.

آیتم رایگان بازی Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6 یکی از بهترین آثار تاریخ سبک فایتینگ

بازی استریت فایتر 6 توانسته تحسین منتقدین را به دست بیاورد. نسخه پلی استیشن 5 این اثر از 74 نقد ثبت شده در وب سایت متاکریتیک، میانگین امتیاز 92 را به دست آورده است. بسیاری از رسانه‌ها در بررسی خود از حالت آنلاین، بخش ساخت کاراکتر، مکانیک‌های جدید از جمله Drive System و گزینه‌های دسترسی متعدد برای افرادی که از معلولیت‌های مختلف رنج می‌برد، تمجید کرده‌اند.

بازی Street Fighter 6 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

نظر شما در مورد عبور تعداد بازیکنان بازی Street Fighter 6 از مرز یک میلیون نفر چیست؟ آیا شما هم جزو این افراد بوده و از تجربه اثر مذکور لذت برده‌اید؟ به نظر شما رقابت بین بازی‌های استریت فایتر 6، Tekken 8 و Mortal Kombat 1 با پیروزی کدام‌یک به پایان می‌رسد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.