resident_evil_project_resistance-
یحیی رحیمی

بازی Project Resistance دارای حالت آفلاین و داستانی خواهد بود

یحیی رحیمی 31 شهریور 1398 بدون دیدگاه
730 بازدید

بازی Resident Evil 2 موفقیت فوق العاده ای کسب کرد و نسخه بازسازی شده آن باعث جان گرفتن دوباره Capcom شد. این در حالی است که بسیاری منتظر بازسازی نسخه سوم بازی به نام Resident Evil 3 هستند، در چرخش عجیبی یک بازی جدید توسط این کمپانی ژاپنی معرفی شد. مدتی پیش بازی Project Resistance معرفی شد و شاهد شکه شدن بسیاری از طرفداران این سری جذاب بودیم.

بسیاری باور داشتند که این بازی دیگر از حالت طبیعی خود به در شده است اما Capcom به همه اطمینان داد که تمام آن المان های ژانر ترس و بقا در این بازی جدید نیز به کار رفته است. اما این نسخه یک اسپین آف حساب می شود و در نتیجه حسابش با بقیه نسخه ها کاملا جداست. بازی به نوعی یک چهار در مقابل 1 است که یک نفر نقش مغز متفکر گروه را برعهده دارد و بقیه اما باید سعی کنند که از دست تله های او فرار کنند و خودشان را نجات دهند. امروز اعلام شده است که این بازی به طور کامل مولتی پلیر نیز نیست.

تولید کننده بازی Project Resistance در گفتگوی جدیدی با سونی در مورد ساختار این بازی صحبت کرده است. او گفته است که تمرکز اصلی روی همین ساختار 4 در ماقبل 1 است اما بازی همچنین یک بخش داستانی و آنلاین نیز خواهد داشت:

نسخه ای که در TGS 2019 نمایش داده شد، بخش آنلاین بازی را نشان می داد. ما کاملا آگاه هستیم که طرفداران سری Resident Evil به دنبال داستان می گرند و برای راضی نگه داشتن آن‌ها نیز ما یک بخش آفلاین در بازی گنجانده ایم که روی اجزای داستانی تمرکز دارد.

سری بازی Resident Evil اسپین آف های زیادی به خود دیده است و همچنین بسیاری از نسخه ها نیز بازیکنان را نا امید کرده است. به نظر Project Resistance بتواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.