خشونت بازی Spider-Man 2
محمد صادق شجاعی

سازندگان بازی Spider-Man 2 نگران قدرت و خشونت سیمبیوت هستند

محمد صادق شجاعی 13 خرداد 1402 بدون دیدگاه
2,551 بازدید

یکی از اعضای استودیو Insomniac در مصاحبه‌ای اعلام کرده است سازندگان بازی Spider-Man 2 (اسپایدرمن 2) نگران هستند که حضور سیمبیوت منجر به خشونت بیش از اندازه و قدرت زیاد پیتر پارکر شود.

رویداد اخیر پلی استیشن حاوی یک ویدیوی طولانی از گیم پلی بازی جدید مرد عنکبوتی بود. در این ویدیو نشان داده می‌شود که سیمبیوت به شخصیت پیتر پارکر اضافه شده است. به این واسطه نه تنها اسپایدرمن ظاهر متفاوتی دارد، بلکه توانایی‌ها و قدرت‌های مختلفی به دست آورده که برای خنثی کردن نقشه‌های کریون شکارچی بسیار مفید هستند.

برایان اینتیهار و رایان اسمیت، به ترتیب مدیر نوآوری استودیو اینسامنیاک گیمز و کارگردان بازی Spider-Man 2، اخیرا مصاحبه‌ای با رسانه IGN داشته و توضیحاتی در مورد اضافه شدن سیمبیوت به مجموعه اسپایدرمن ارائه کرده‌اند.

برایان اینتیهار در این مورد گفته است: «انتظارات از سیمبیوت حقیقتا بالا است و ما می‌خواستیم که احساس متفاوتی نسبت به آن چه که معمولا می‌بینید، داشته باشد. سیمبیوت مظهر قدرت و تهاجم است و ما می‌خواستیم که از دیدگاه گیم پلی این ویژگی را نشان دهیم.»

خشونت بازی Spider-Man 2

نمایش قدرت و خشونت سیمبیوت در فینیشرهای جدید پیتر

قدرت بالای سیمبیوت به خوبی در فینیشر‌های جدید پیتر که طبق گفته برایان اینتیهار «بیش از اندازه خشن و تهاجمی هستند»، به خوبی مشهود است. با استناد به مصاحبه IGN، سازندگان بازی Spider-Man 2 نگران هستند که سیمبیوت بیش از اندازه قوی بوده و روی تعادل اثر مذکور تاثیر منفی داشته باشند، به شکلی که بازیکنان احساس کنند اسپایدرمن 2 بیش از اندازه آسان است.

همان‌طور که از مکالمه سرد پیتر با مایلز در تریلر گیم پلی بازی مرد عنکبوتی 2 مشخص است، سیمبیوت روی شخصیت و همچین حرکت‌های او تاثیر گذاشته است. بازیگر نقش پیتر پارکر یعنی یوری لوونتال، به منظور آماده شدن برای این جنبه از شخصیت اسپایدرمن، در مورد رفتار‌های ناشی از اعتیاد تحقیق کرده است. این بازیگر متذکر شده است که نمایش بازی Spider-Man 2 در رویداد پلی استیشن تنها بخش‌های کوچکی را پوشش داده و موارد بسیاری وجود دارد که بازیکنان هنوز آن‌ها را تماشا نکرده‌اند.

بازی بازی Spider-Man 2 در تاریخ نا‌معلومی از سال جاری به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد خشونت و قدرت سیمبیوت در بازی Spider-Man 2 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.