دانلود بازی Firmament برای PC
دانلود بازی Firmament برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Firmament برای PC

پارسی گیم 10 خرداد 1402 بدون دیدگاه
2,930 بازدید

دانلود بازی Firmament برای کامپیوتر

استودیوی بازی سازی Cyan در دهه 90 میلادی به واسطه تولید تعدادی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آثار ژانر پازل و ماجراجویی مانند Myst و Riven شناخته شده بود. این تیم با ارائه پازل‌های دشوار و چالش برانگیز و داستان سرایی محیطی، شهرتی بی نظیر برای خود کسب کرده است. حال پس از گذشت سال‌ها، شاهد عرضه بازی جدید پازلی از این تیم به نام Firmament هستیم. این بازی آمده تا به خوبی قدرت استودیو را برای خلق یک اثر شگفت انگیز ماجراجویی باری دیگر به دنیا ثابت کند. جهان بازی کاملاً متروکه بوده و بازیکن وظیفه دارد تا راز پنهان آن را که در طول سه قلمرو پخش شده، کشف کند. Firmament بازیکنان را به دنیایی زیبا می‌برد که استایل آینده‌گرایانه استیمپانک را با مقداری جادو ترکیب می‌کند تا با اثری کاملاً اورجینال طرف باشیم.

توجه به جزئیات در دنیای Firmament قابل توجه است که با مناظر دقیق طراحی شده، ماشین آلات پیچیده و محیط‌های خیره کننده که کاوش را به یک لذت مطلق تبدیل می‌کند تزئین شده است. هر محیط جدید اسرار خودش را دارد و بازیکنان را تشویق می‌کند تا عمیق‌تر کاوش کنند و اسرار را کشف کند. یکی از ویژگی‌های برجسته Firmament مکانیک پازل خلاقانه و چالش برانگیز آن است. بازی مجموعه‌ای از پازل‌های ذهنی را ارائه می‌دهد که نیاز به مشاهده دقیق، تفکر عمیق و گاهی اوقات حتی خلاقیت دارد. این پازل‌ها به طور یکپارچه با روایت بازی ادغام می‌شوند و حس غرق شدن و رضایت را پس از حل آن‌ها افزایش می‌دهند. اگر به دنبال یکی از بهترین و پیچیده‌ترین بازی‌های پازل محور در سال جاری هستید، Firmament از بهترین گزینه‌ها است.

Firmament عنوانی در ژانر پازل و ماجراجویی بوده که توسط یک تیم درخشان ساخته شده است و با جلوه‌های بصری خیره کننده، گیم پلی عالی و پازل‌های تفکر برانگیز، شما را مجذوب خود می‌کند. اگر خود را از گیمرهای حرفه‌ای ژانر پازل می‌دانید که به دنبال یک چالش عمیق و فراموش نشدنی می‌گردد، به شدت دانلود و تجربه Firmament را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های DE Exit Eternal Matters و The House of Da Vinci 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Firmament برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 7 2700X Eight-Core Processor (16 CPUs), ~3.7GHz; Intel i5 7000 series
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700XT; NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: N/A
VR Support: SteamVR – Rift, Rift S, Quest 2 via Link, HTC Vive, Vive Pro, Index

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 11
Processor: AMD Ryzen 7 3800X 8-Core Processor (16 CPUs), ~3.9GHz; Intel i5 11000 series
Memory: 32 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 6800XT; NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti 12GB
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space
Sound Card: N/A
VR Support: SteamVR – Rift, Rift S, Quest 2 via Link, HTC Vive, Vive Pro, Index

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Firmament is a new puzzle-adventure game by the legendary game studio behind the best-selling games Myst and Riven. Featuring deep storytelling and world-building, discover the story of this seemingly abandoned world as you explore and unlock the mysteries of 3 unique Realms… and beyond!
Featuring a unique steampunk aesthetic, Firmament invites you to explore the legendary deep world-building Cyan Worlds is known for. Firmament is a fantastic visual feast, with thrilling new sights to see around every corner. At the same time, the world of Firmament feels completely plausible; as though it were constructed with a bigger purpose in mind… A purpose you will be compelled to discover as you play.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.