بازی Silent Hill 2 Remake
یحیی رحیمی

بازی Silent Hill 2 Remake کارگردانی هنری فوق‌العاده‌ای دارد

یحیی رحیمی 7 خرداد 1402 1 دیدگاه
533 بازدید

مدت زیادی از نمایش تریلر Silent Hill 2 Remake می‌گذرد و طرفدارها بی‌صبرانه منتظر دریافت اطلاعات بیشتر هستند. Dusk Golem از افشاگران مشهور در مورد این بازی اظهارنظر کرده است و می‌گوید که کارگردانی هنری آن فوق‌العاده است. او می‌گوید که به‌زودی تریلرهای تازه‌ای از بازی‌های معرفی‌شده سایلنت هیل از جمله Townfall و Ascension پخش می‌شود و نگرانی طرفدارها در مورد این پروژه‌ها برطرف می‌شود.

داسک گولم فردی است که وجود ریمیک سایلنت هیل 2 را قبل از نمایش رسمی فاش کرد و همچنین اطلاعات موثقی در مورد بازی‌های سونی و دیگر شرکت‌ها لو داده است. او می‌گوید که چندین تریلر جدید مربوط به بازی‌های در حال ساخت سایلنت هیل را دیده است و این ویدیوها به‌زودی نمایش داده می‌شوند. او تاریخ مشخصی برای نمایش عمومی تریلرها اعلام نکرده است، اما مراسم‌های تازه‌ای در راه هستند. برای نمونه سامر گیم فست با مجری‌گری جف کیلی ممکن است سکوی مناسبی برای نمایش تریلرها باشد.

این افشاگر معتبر در ادامه علاوه بر تریلرهای جدید برای ریمیک سایلنت هیل 2 و دیگر پروژه‌ها، اطلاعاتی از محتوای آن‌ها هم فاش کرد. او می‌گوید که کارگردانی هنری Silent Hill 2 Remake فوق‌العاده است و استودیو بلوبر تیم به‌خوبی از پس آن برآمده است. او می‌گوید که بازی Townfall نیز جالب به نظر می‌رسد و بازی Ascension نیز از لحاظ گرافیکی مدهوش‌کننده است. این گفته چندان هم عجیب نیست، زیرا که این بازی یک تجربه بصری است و با عناوین دیگر مجموعه تفاوت دارد.

تریلر Silent Hill 2 Remake

تریلر جدید Silent Hill 2 Remake

دیگر بازی در حال ساخت این سری ترسناک به نام The Short Message هم مورد بحث قرار گرفت. این افشاگر می‌گوید که اطلاعاتی از این اثر در دست ندارد و نمی‌داند که آیا ساخت آن لغو شده است یا خیر. این بازی مدتی پیش از دیتابیس کمیته رده‌بندی سنی تایوان حذف شد و بسیاری معتقدند که ساخت بازی لغو شده یا اینکه تاریخ انتشار آن تغییر یافته است. بازی پیام کوتاه بیشتر به یک دمو ترسناک شباهت دارد و بازی‌کنان در راهروهای به‌ّ‌ّهم‌پیوسته گیر افتاده‌اند و باید خود را نجات دهند. این بازی ابتدا موردبررسی کمیته‌ رده‌بندی سنی تایوان قرار گرفت، اما بعدها از فهرست آثار آن‌ها حذف شد.

بدون شک Silent Hill 2 Remake یکی از موردانتظارترین بازی‌های ترسناک است. این اثر توسط بلوبر تیم، سازنده بازی The Medium ساخته می‌شود. طبق شایعات، تولید بازی تقریباً تمام شده است و فرایند انتشار به‌زودی آغاز می‌شود. این بازی اگرچه انحصاری پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر است، اما در مراسم اخیر سونی حضور نداشت. باید دید تریلر جدید آن در کدام مراسم پخش می‌شود. نظر شما چیست؟‌

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    shayan

    مهمان

    سایلنت هیل عشقه عشق امیدوارم به بهترین نحو با نظارت کامل روش منجبر به این بشه که یه ریمیک تازه از تنور در اومده تحویل ملت بدن

    پاسخ دهید