بازی Total War: Pharaoh
یحیی رحیمی

بازی Total War: Pharaoh معرفی شد: جنگ در مصر

یحیی رحیمی 3 خرداد 1402 بدون دیدگاه
2,576 بازدید

شایعات متعددی برای مدت طولانی در مورد بازی جدید سری توتال وار دست به دست می‌شد و شرکت سگا و استودیو Creative Assembly به این موج پایان دادند. بازی Total War: Pharaoh رسماً معرفی شد و همان‌طور که از اسمش پیداست، این بازی استراتژی روی مصر باستان تمرکز کرده است و تعدادی از امپراتوری‌های آن عصر هم حاضر خواهند بود. تمرکز روی مصر باستان و عصر فرعون بدون شک جذاب است و بهترین ایده برای یک بازی توتال وار است.

سگا تنها یک تیزر کوتاه از بازی جدید منتشر کرد و مشخص نیست که روند اثر چطور خواهد بود. البته توسعه‌دهنده فهرستی از تغییرات و بهبودها را نسبت به بازی‌های قبلی منتشر کرده است که اطلاعات تازه‌ای در اختیار ما قرار می‌دهد. تمرکز سازندگان روی نبردهای هم‌زمان و پویا است، طوری که شرایط آب و هوایی و آتش‌سوزی روی جنگ تأثیر می‌گذارد. تمرکز بیشتری روی جنبه شخصی‌سازی کمپین داستانی شده است و می‌توان جزئیات ریز را تغییر داد. توتال وار دوره‌های تاریخی مهمی را بازنمایی کرده است. Total War Saga TROY نمونه بارز و مهم این امر است.

توسعه‌دهنده می‌گوید که عصر تاریخی مصر با دسیسه‌های سیاسی، تحولات عظیم و البته جنگ‌های عظیم همراه است. این بهترین زمینه برای یک بازی توتال وار است. بازی‌کنان به‌عنوان فرعون باید مصر را از لبه نابودی برهانند و خلق خود را از میان چالش‌های نابودکننده عصر برنز نجات دهند. در واقع انتخاب اینکه مصر برای همیشه به سیاه‌چال تاریخ راه پیدا کند یا اینکه به‌عنوان یک ملت نجات پیدا کند. سازنده در ادامه افزود که:‌ «فرعون مرده است و مردم مصر، کنعان و هیتی‌ها به دنبال یک رهبر تازه می‌گردند. میل به قدرت و تخت و تاج شما را به‌سوی این بازی می‌کشاند و با هدایت این امپراتوری، چالش‌های بزرگ را حل خواهد کرد، نبردهای بزرگ را پیروز خواهید شد و مصر را پیروز از اقیانوس تاریک عبور خواهید داد.

Total War: Pharaoh

جزئیات بازی Total War: Pharaoh

بازی‌کنان می‌توانند هشت رهبر بزرگ را در بازی Total War: Pharaoh انتخاب کنند. هر فکشن داستانی دارای شرایط مخصوص به خود است. بازی‌کنان با انتخاب هر رهبر می‌توانند روندی کاملاً متفاوت را طی کنند. برای نمونه به یک دیپلمات زیرک تبدیل شوند یا اینکه جنگ‌افزارها را آماده کنند و با هدایت ارتشی عظیم، نفس را از امپراتوری‌ها ببرند. هدف بازی آن است که گیمرها را به رهبری تبدیل کند که برای همیشه نامش در تاریخ زنده بماند. از جمله فرهنگ‌ها و رهبرهای موجود در بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مصری: رامسس، ستی، تااوسرت (فرعون دودمان نوزدهم مصر)، آمنمسس (فرعون پنجم دودمان نوزدهم)
  2. کنعانی:‌ بای (صدراعظم)، ایرسو
  3. هیتی: کورنوتا، شوپ‌پیلولیوما (جنگجو و پادشاه هیتی)

بازی Total War: Pharaoh در ماه اکتبر (مهر) امسال برای کامپیوتر از طریق استیم منتشر می‌شود. این بازی از دنوو پشتیبانی می‌کند و کرک آن هنگام انتشار در دسترس قرار نمی‌گیرد. نظر شما در مورد بازی جدید چیست؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.