Yakuza_Kiwami_2
یحیی رحیمی

اضافه شدن بازی Yakuza Kiwami 2 به سرویس Xbox Game Pass

یحیی رحیمی 24 تیر 1399 بدون دیدگاه
646 بازدید

Yakuza Kiwami 2 یکی از بهترین بازی های ویدیویی است که تابه حال ساخته شده است. نه تنها این بازی همان استایل بامزه یاکوزا را ارایه می دهد، بلکه یکی از مشهورترین شخصیت های منفی بازی های ویدیویی به نام ریوجی گودا را به نمایش گذاشته است. در سوی دیگر داستان و شخصیت پردازی در بهترین حالت ممکن قرار دارند و حالا کاربران Xbox One قادر به دریافت این بازی از طریق سرویس Xbox Game Pass خواهند بود.

SEGA در توییت جدید خود از اضافه شدن بازی Yakuza Kiwami 2 به سرویس آنلاین Xbox Game Pass در روز 30 ژوئیه برابر با 9 مرداد شمسی خبر داده است. این بازی تنها در اختیار کاربران کنسول نخواهد بود و اگر از اکس باکس گیم پس روی ویندوز 10 استفاده می کنید، یاکوزا کیوامی 2 در اختیار شما هم قرار خواهد گرفت.

اگر تا به حال هیچ کدام از بازی های سری Yakuza را تجربه نکرده اید، پیشنهاد ما شروع با Yakuza 0 است. با شروع از اولین نسخه، تمام داستان را متوجه خواهید شد. هر چند بازی Yakuza Kiwami 2 به اندازه کافی غنی است و می توانید همین بازی را به تنهایی تجربه کنید و نیازی به نسخه های قبلی ندارید. در واقع این بهترین نسخه در میان سری بازی یاکوزا است.

از جمله ویژگی های مطرح بازی Yakuza Kiwami 2 می توان به سیستم مبارزه پویا و روان اشاره کرد و در کنار آن ده ها مینی بازی مختلف وجود دارد و مانند همیشه می توانید به مغازه های مختلف سر بزنید و مراحل فرعی هم برای افزایش محتوای اصلی حاضر هستند. به شخصه این نسخه را از لحاظ داستان و شخصیت پردازی به دیگر نسخه ها ترجیح می دهم. این بازی شروع شخصیت دایگو دوجیماست که در ادامه با شخصیت های هاروکا و گودا ادامه پیدا می کند.

اگر از اعضای سرویس Xbox Game Pass هستید، بازی یاکوزا کیوامی 2 را روز 9 مرداد به رایگان دریافت کنید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.