دانلود بازی Lore Curse Of The Elemental برای PC
دانلود بازی Lore Curse Of The Elemental برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lore Curse Of The Elemental برای PC

پارسی گیم 3 خرداد 1402 بدون دیدگاه
5,598 بازدید

دانلود بازی Lore Curse Of The Elemental برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن و ماجراجویی این روزها با الهام گرفتن از آثار کلاسیک در حال تبدیل شدن به آثاری جذاب و لذت بخش هستند. ایده‌های قدیمی قطعاً بازی سازان مستقل را تشویق کرده تا نوآوری‌های خود را با استفاده از آن‌ها زنده کنند. به‌عنوان‌مثال بازی Lore Curse Of The Elemental به تازگی عرضه شده و موفق شده تا توجه منتقدان و گیمرها را به سوی خود جلب کند. در این بازی منحصر به فرد، به عنوان یک ماجراجو، گرانت الیوت، همراه با دوست تاریخ‌نگارش، آنا مورفی، بازی خواهید کرد. آنها در تسخیر شده‌ترین قلعه در سراسر ایرلند کاوش می‌کنند تا رازهای پنهان آنجا را کشف کنند. چیزی که برای این دو گردشگر یک ماجراجویی عادی به نظر می‌رسد به یک راز ترسناک و حتی خطرناک تبدیل می‌شود. شما نیز باید آن‌ها را در این سفر همراهی کنید.

Lore Curse Of The Elemental اولین قسمت از سری بازی Lore است که قسمت‌های بعدی‌اش در آینده منتشر خواهند شد. ماجراجویی، ترس و وحشت، اکشن و معماهای فراوانی در پیش روی شما قرار دارد. این بازی از Uncharted، Tomb Raider، Indiana Jones و The Mummy الهام گرفته و مطمئناً همه گیمران را شگفت زده خواهد کرد زیرا ردپای منحصر به فرد خود را در ژانر ماجراجویی ایجاد می‌کند. این ماجراجویی کوتاه شامل رمز و راز، حل معما، زاویه دید سوم شخص، تیراندازی با تفنگ ساچمه‌ای، جامپ اسکر و کلی از کات سین‌های سینمایی است. گرافیک و صداپیشگی فوق‌العاده‌ای نیز در این بازی به چشم می‌خورد. پس در نهایت اگر از بازی‌های ماجراجویی فوق‌العاده کلاسیک لذت می‌برید، این بازی می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

بازی Lore Curse Of The Elemental عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی فرمول‌های کلاسیک این ژانر را برداشته و با به‌کاربردن داستانی جذاب و محیط‌های خیره کننده، یکی از سرگرم کننده‌ترین آثار ژانر را به وجود آورده است. پس طرف‌داران اکشن و داستان‌های حماسی، بدون شک از تجربه Lore Curse Of The Elemental لذت می‌برند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های ArcRunner و Outer Terror را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lore Curse Of The Elemental برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or higher (Requires a 64-bit processor and operating system)
Processor: Intel Core i5-6600 (3.3Ghz) or AMD Ryzen 5 1400 (3.2Ghz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti With 4GB VRAm
DirectX: Version 12
Storage: 9 GB available space
Additional Notes: SSD (Preferred), HDD (Supported), 720p/30 fps, Low Quality Settings. This is one of the first games made in Unreal Engine 5.1. Trying out a lot of new things.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 11
Processor: Intel core i7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce RTX 3080
Storage: 9 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Play as an adventurer, Grant Eliott, accompanied by his historian girlfriend, Anna Murphy, as they explore the most haunted castle in all of Ireland. What seems to be a normal visit for the two tourists becomes a haunted mystery. Lore: Curse Of The Elemental is the first installment of the Lore game series. Adventure, horror, action, and mystery lie ahead.
This game was inspired by Uncharted, Tomb Raider, Indiana Jones, and The Mummy and is sure to surprise all newcomers as it makes its own unique footprint in the adventure genre.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.