دانلود بازی ArcRunner برای PC
دانلود بازی ArcRunner برای PC پارسی گیم

دانلود بازی ArcRunner برای PC

پارسی گیم 21 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
3,422 بازدید

دانلود بازی ArcRunner برای کامپیوتر

ژانر روگ لایک از سبک‌هایی است که در کنار قدیمی بودن، به تازگی توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت گیم پیدا کرده و در اکثر بازی‌های مستقل و بزرگ سال شاهد المان‌های این سبک هستیم. قابلیت ساخته شدن تصادفی مراحل و دشمنان، باعث می‌شود که یک بازی به هیچ وجه تکراری نشده و همیشه المان‌هایی برای لذت بردن در آن وجود داشته باشد. بازی ArcRunner نیز یکی از جدیدترین آثار درون بازار بوده که ویژگی روگ لایک را به شکل بی نظیری پیاده سازی کرده است. مانند Returnal، ArcRunner از فرمول مشابهی برای ژانر شوتر روگ لایک پیروی می‌کند، اما تفاوت اصلی در اینجا این بوده که ArcRunner بسیار بخشنده‌تر است. ماجراجویی حماسی شما به غیرمتعارف‌ترین شکل ممکن در قالب یک روبات انسانی آغاز می‌شود.

دنیای بازی ArcRunner با المان‌های علمی تخیلی‌اش، حول محور روبات‌ها و هوش مصنوعی می‌گذرد. وظیفه شما این است که هوش مصنوعی را با استفاده از یک درایو پشتیبان کوانتومی تنظیم مجدد کنید، اما برای انجام این کار، باید از میان انبوهی از روبات‌های چالش برانگیز که تنها دستورشان نابود کردن شماست، عبور کرده و بجنگید. این بازی شامل کلاس‌های مختلفی بوده که هر کدام توانایی‌ها و اسلحه‌های خاص خود را دارند و بهتر است با آزمایش همه آن‌ها، بهترین کلاس خود را انتخاب کنید. مبارزات بازی حول محور اسلحه‌های سرد مختلف مانند شمشیر می‌گذرند و از سرعت سرسام آوری نیز برخوردار هستند. گرافیک خیره کننده و اکشن سریع این بازی، باعث شده تا یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در بازار برای طرف‌داران آثار روگ لایک چالشی باشد.

بازی ArcRunner عنوانی در سبک اکشن و روگ لایک است. این بازی شما را در کنترل روباتی قرار می‌دهد که باید از موجی از دشمنان عبور کرده تا بتواند هوش مصنوعی خطرناکی را از بین ببرد. اکشن دیوانه‌وار این بازی که از سرعت خارق‌العاده‌ای بهره‌مند بوده، در کنار داستان و گرافیک زیبایش، بدون شک می‌تواند گیمرها را برای ساعت‌ها درگیر خود نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Arcana of Paradise The Tower و Outer Terror را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی ArcRunner برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650, 2 GB or AMD Radeon HD 7770, 2 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or newer
Processor: Intel Core i5-9600K or AMD Ryzen 5 3600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, 6 GB or AMD Radeon RX 580, 8 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Engage in a thrilling, Cyberpunk-styled roguelite shooter as you venture through a futuristic space station to reset an evil AI gone rogue. Clash in gun fights with swarms of deadly sentient robotic enemies, programmed with one objective – your annihilation. Select a character that aligns with your unique combat style and utilise cutting-edge augmentations after every successfully completed level to power up. Experiment with a diverse arsenal of firepower and team up with friends locally or online as you attempt to save ‘The Arc’.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.