بهترین بازی های هواپیمایی اندروید
سارا هابطی

بهترین بازی های هواپیمایی اندروید که باید تجربه کنید

سارا هابطی 5 خرداد 1402 1 دیدگاه
5,236 بازدید

رویای نشستن در کابین خلبان و پرواز در آسمان از رویاهای دیرینه انسان‌ها بوده است که گسترده‌تر شدن دانش و علم موجب به تحقق رسیدن این آرزو گشته و هم‌اکنون انسان‌ها می‌توانند این تجربه را با تمام وجود خود احساس کنند. شاید بنا به دلایل مختلف تمامی افراد نتوانند سوار هواپیما شوند و حس لذت‌بخش تماشای زمین از آسمان را تجربه کنند، به همین خاطر بازی های شبیه ساز پرواز وارد میدان می‌شوند تا بتوانند بهترین حس و لذت را به تمامی علاقمندان انتقال دهند. با ادامه معرفی بهترین بازی های هواپیمایی اندروید همراه پارسی گیم باشید.

بهترین بازی های هواپیمایی اندروید؛ پروازی بر فراز آسمان‌ها

خوشبختانه امروزه در پیشرفته‌ترین حالت ممکن از تکنولوژی هستیم که واژه غیرممکن را به سخره گرفته و تقریبا می‌توان گفت در حال حاضر هر چیزی در این جهان مدرن، عجیب و غیرقابل باور نیست. از آنجایی که موضوع صحبتمان در رابطه با بهترین بازی های هواپیمایی موبایل است، پس بهتره بگوییم که تکنولوژی با ارائه بهترین شبیه‌سازهای ممکن، قابلیت پرواز با هواپیماهای مختلف را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

بازی‌های اندروید هواپیمایی سعی دارند تا بهترین تجربه و هیجان را به رگ‌های بازیکنان تزریق کنند و به آن‌ها تجربه‌ای واقعی و نزدیک به هدایت یک هواپیمای غول‌پیکر را انتقال دهند. در ادامه در میان بهترین بازی های موبایل، بهترین بازی های هواپیمایی موبایل به شما برجسته‌ترین عناوین در این سبک را معرفی می‌کنیم که اگر به این ژانر از بازی‌های ویدیویی علاقه داشته باشید؛ قطعا دست خالی این مقاله را ترک نخواهید کرد.

1) بازی Modern Warplanes: PvP Warfare

بازی Modern Warplanes PvP Warfare

با بازی Modern Warplanes: PvP Warfare به دنیای مدرن و هواپیماهای نسل جدید بروید و حس استفاده از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را با تمام وجود لمس کنید. بازی Modern Warplanes: PvP Warfare توسط استودیو بازیسازی GDCompany توسعه یافته که بازیکنان با 12 نوع جت جنگی جدید و فوق‌العاده پیشرفته می‌توانند در نبردهای هوایی به رقابت بپردازند و دشمنان خود را از روی آسمان محو کنند.

هرچه شما بیش‌تر در رقابت‌های مختلف شرکت کنید، امتیاز شما بیش‌تر خواهد شد و می‌توانید با جمع امتیازات، وسایل و تجهیزات جنگی خود را ارتقا بخشید. شما می‌توانید با شرکت در مراحل مختلف بازی، مهارت‌های خلبانی خود را به چالش بکشید. اگر علاقمند به بازی‌های هواپیمایی هستید، همین حالا به سراغ بازی اندرویدی Modern Warplanes: PvP Warfare بروید و با جت و راکت‌های پیشرفته خواب را از چشمان دشمنان خود بگیرید و از گرافیک و گیم پلی به شدت هیجان‌انگیز آن در میان بهترین بازی های هواپیمایی اندروید لذت ببرید.

2) بازی Turboprop Flight Simulator 3D

بازی Turboprop Flight Simulator 3D

شاید پرواز با هواپیما و جت‌های تمام اتوماتیک همیشه جذابیت نداشته باشند و گاهی اوقات بهتر است برای تنوع به سراغ هواپیماهایی برویم که کنترل کل پنل خلبانی را در اختیارمان قرار می‌دهند و بازیکنان می‌توانند با توانایی‌های خود این غول‌های آهنی را به پرواز دربیاورند.

بازی Turboprop Flight Simulator 3D از آن دست از عناوین است که شما تنها با مهارت‌های خود می‌توانند پرواز کنید و هواپیماهای غول‌پیکر توربوپراپ یا به اصطلاح هواپیماهای توربین‌دار را در آسمان کنترل کنید. احتمالا می‌دانید که این نوع از هواپیماها بسیار بزرگ هستند و برای مقاصد خاصی از جمله حمل و نقل ماشین آلات سنگین و نظامی، محموله‌های چند هزار تنی و موارد اینچنینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته لازم به ذکر که یک نوع دیگر از هواپیماهای توربوپراپ نیز وجود دارد که بسیار سبک و سریع‌تر بوده و به نام Coastguard یا گارد ساحلی شناخته می‌شود که قابلیت مانوردهی بسیار بالایی در فراز آسمان‌ها دارد. در بازی Turboprop Flight Simulator 3D شما می‌توانید براساس سلیقه خود از میان چهار نوع هواپیما اصلی که شامل هواپیماهای نظامی، هواپیماهای جنگی و سریع، هواپیماهای مسافربری و باربری و در آخر هواپیماهای گارد ساحلی و پلیسی؛ یکی را برگزینید و به دل آسمان آبی بزنید.

3) بازی X-Plane Flight Simulator

بازی X-Plane Flight Simulator

اگر به دنبال بهترین بازی های هواپیمایی اندروید هستید که بتواند از قابلیت مولتی‌پلیر یا همان چند نفره آنلاین پشتیبانی کند، بازی X-Plane Flight Simulator دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید. بازی X-Plane Flight Simulator شما را در نقش یک خلبان حرفه‌ای قرار می‌دهد که باید با استفاده از مهارت‌های خود به رقابت با دیگر افراد بپردازد و از پس چالش‌های مختلف بازی بربیاید.

بازی دارای گرافیکی واقع‌گرایانه است که از نماهای مختلف از هواپیما به بازیکنان حس واقعی یک خلبان را انتقال می‌دهد. اگر فردی تازه کار باشید، بازی آموزش‌های مختلف و تکنیک‌های پرواز از جمله take off و فرود آمدن را به شما آموزش خواهد داد.

بازی از 350 هواپیما در انواع و اقسام مختلف پشتیبانی می‌کند و توسعه‌دهندگان آن از دقت بالایی در طراحی جزئیات فرودگاه و شرایط آب و هوایی و موارد دیگر بهره بردند. این بازی برخلاف دیگر عناوین از گرافیک بسیار واقع‌گرایانه و فیزیکی غیرقابل باور طراحی شده تا بازیکنان در نقش یک خلبان واقعی در جهانی وسیع به گشت و گذار بپردازند و از یک بازی هواپیمایی نهایت لذت را ببرند.

4) بازی Flight Pilot Simulator 3D

بازی Flight Pilot Simulator 3D

نظرتان در رابطه با بازی‌های معرفی شده در مطلب بهترین بازی های هواپیمایی اندروید چطور است؟ آیا به بازی هواپیمایی گرافیکی‌تری نیاز دارید؟ خب بیایید به سراغ گزینه بعدی یعنی بازی Flight Pilot Simulator 3D برویم که توسط استودیو خوش ذوق Fun Games ساخته شده و برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

این بازی شبیه‌ساز پرواز از گرافیک سه‌بعدی و بسیار جذاب ساخته شده که می‌تواند چشم هر بازیکنی را به خود جذب کند و شما می‌توانید با انواع و اقسام هواپیماها در بازی آشنا شوید. بازیکنان به عنوان یک خلبان حرفه‌ای باید با چالش‌های مختلفی از جمله جابه‌جایی‌ مسافرها، فرود اضطراری، نجات افراد و ماموریت‌های متنوع دیگر دست و پنجه نرم کنند و به بهترین شکل از پس این چالش‌های هیجان‌انگیز بربیایند.

بازیکنان هرچه موفق‌تر از چالش‌ها خارج شوند، امتیاز بیش‌تری را دریافت خواهند کرد؛ در نتیجه می‌توانند به هواپیماهای جدیدتر و قدرتمندتری دسترسی پیدا کنند و تجهیزات خود را پیشرفته‌تر کنند. بازی Flight Pilot Simulator 3D را تاکنون بیش از 100 میلیون کاربر دانلود کرده‌اند و توانسته امتیاز خوب 3.9 را از سوی آن‌ها دریافت کند.

5) بازی Sky Combat

بازی Sky Combat

به دنبال اثری هیجان‌انگیزتر و آنلاین می‌گردید؟ در این نقطه به معرفی بازی Sky Combat می‌رسیم که عنوانی آنلاین‌محور و اکشن خالص است که شما را همراه با جت‌های فوق پیشرفته و سریع به جنگی تمام عیار در میان ابرها با دیگر بازیکنان می‌فرستد. بازی Sky Combat طیف وسیعی از جنگنده‌های حرفه‌ای و پیشرفته را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند با دریافت امتیازهای مختلف، جت‌های خود را از جهات مختلف ارتقا دهند و برای جنگ‌های آینده خودشان را آماده کنند.

به همراه دوستان خود تیمی متشکل از خلبان‌های کارکشته و حرفه‌ای تشکیل دهید و به نبردی هیجان‌انگیز در ارتفاعات بروید. بدون شک می‌توان گفت که بازی Sky Combat ساخته استودیوی Azur Interactive Games یکی از بهترین بازی های هواپیمایی اندروید است که علاقمندان همین حالا می‌توانند به سراغ تجربه آن بروند.

6) بازی Airplane Pilot Simulator

بازی Airplane Pilot Simulator

از دوست‌داشتنی‌ترین بازی های هواپیمایی اندروید می‌توان به بازی Airplane Pilot Simulator اشاره داشت که با خلق اتمسفری واقع‌گرایانه و جذاب بازیکنان را به ماجراجویی فوق‌العاده لذت‌بخشی دعوت می‌کند. این بازی به معنای واقعی مهارت‌های خلبانی شما را به چالش می‌کشد و تمامی توانایی‌هایتان را زیر سوال می‌برد.

شما در بازی Airplane Pilot Simulator وظیفه دارید که محموله‌های بسیار مهم را جابه جا کنید و در شرایط بحرانی و اضطراری به خوبی از پس مشکلات بربیاید و هواپیما تحت کنترل خود را با موفقیت روی نقاط مشخص شده فرود آورید. از ویژگی جذاب‌تر بازی می‌توان به گردش شب و روز اشاره کرد که به خودی خود حس هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی‌تری را به بازی اضافه کرده و علاوه بر این موضوع، نمای بازی از داخل کابین خلبان باعث شده تا بازیکنان تجربه کامل‌تری از یک بازی شبیه‌ساز هواپیما را احساس کنند. بازی Airplane Pilot Simulator از آن دست از عناوین است که به هیچ‌وجه نباید از دستش دهید.

7) بازی Flight Sim

بازی Flight Sim

نظرتان در رابطه با یک اثر هواپیمایی که قابلیت شخصی‌سازی بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد، چیست؟ بازی Flight Sim در سال 2018 توسط استودیو Ovidiu Pop توسعه داده شده و برای سیستم عامل اندروید روانه بازار شد. بازی Flight Sim یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی های هواپیمایی موبایل است که مراحل سخت و چالش‌برانگیزی را برای بازیکنان به همراه دارد.

از سخت‌ترین چالش‌های بازی می‌توان به فرود آوردن صحیح هواپیماهای غول‌پیکر اشاره داشت که اصلا کار ساده‌ای نخواهد بود و شما باید با چندین بار شکست، نحوه درست این کار را یاد بگیرید. گرافیک بازی Flight Sim نسبت به دیگر بازی‌های مشابه، کاملا متفاوت است و در کنار این مورد تغییر شرایط آب و هوایی باعث شده تا تجربه بازی بسیار ارزشمند شود.

شنیدن صدای موتور هواپیما و طراحی دقیق شبیه‌سازی فرود هواپیما از نکات بسیار مثبت بازی بوده و که حس واقعی‌تری از تجربه یک عنوان هواپیمایی را به بازیکنان انتقال می‌دهد.

8) بازی Ace Fighter: Modern Air Combat

بازی Ace Fighter Modern Air Combat

به یکی دیگر از جذاب‌ترین بازی های هواپیمایی موبایل به نام Ace Fighter: Modern Air Combat می‌رسیم که شما را در نقش یک خلبان ماهر جنگی به نبردی فوق‌العاده هیجان‌انگیز در آسمان می‌فرستد و شما باید با توانایی‌های منحصر به فرد خود، دشمنان را را از بین ببرید.

جالب اینجاست که بدانید بازی Ace Fighter: Modern Air Combat را استودیوی ایرانی به نام Parsis Games ساخته است، اما به دلایلی مانند تحریم، این استودیو مجبور شده تا با نام مستعار Action Games AZ و با لوکیشن کشور آذربایجان عنوان خود را در پلی استور منتشر کند.

به جرات می‌توان گفت بازی Ace Fighter: Modern Air Combat در حرفه‌ای‌ترین سطح ممکن طراحی شده و از این نظر باید به بازی‌سازان ایرانی افتخار کرد. بازی دارای دو حالت آفلاین و آنلاین چند نفره بوده که بخش آنلاین آن شامل حالت‌های محبوبی همچون Team Online , Team Deathmatch و Navy Online است که بازیکنان را به شرکت در مسابقات بیش‌تر تشویق می‌کند.

بیش از 20 نوع جنگنده در بازی Ace Fighter: Modern Air Combat وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با دریافت امتیازات بیش‌تر انواع و اقسام سلاح‌های جنگی را به جت جنگی خود اضافه کنند. به طور کلی می‌توان گفت بازی Ace Fighter: Modern Air Combat از آن دست از عناوین است که می‌تواند با محتوای هیجان‌انگیز و به شدت جذاب خود علاقمندان به این سبک از بازی‌ها را ساعت‌ها سرگرم کند.

9) بازی F18 Carrier Landing Lite

بازی F18 Carrier Landing Lite

اگر تنها به فرود آوردن یا لندینگ هواپیما علاقه دارید و نمی‌خواهید درگیر نبردهای هوایی شوید، بازی F18 Carrier Landing Lite بهترین گزینه برایتان است. این بازی شما را به عنوان یک خلبان ماهر در موقعیت‌های مختلف و شرایط جوی متفاوت قرار می‌دهد و بازیکنان باید با استفاده از آموزش‌های خود و مهارت خلبانی، عملیات نشاندن هواپیماهای متنوع را با موفقیت پشت سر بگذارند.

هر مرحله مساوی با یک چالش جالب و هیجان‌انگیز است که توانایی‌های شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. گرافیک بازی F18 Carrier Landing Lite به واقع‌گرایانه‌ترین حالت ممکن نسبت به یک بازی موبایلی طراحی شده و بازیکنان به خوبی می‌توانند به محیط و اتمسفر اطراف خود به عنوان یک خلبان ارتباط برقرار کنند. این بازی توسط استودیو RORTOS ساخته شده و تاکنون توانسته در میان بازی های هواپیمایی موبایل بیش از 10 میلیون کاربر را به خود جذب و امتیاز 4.4 را از آن خود کند.

10) بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D

بازی GUNSHIP BATTLE Helicopter 3D

با بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D روی صندلی خلبانی هلیکوپترهای نظامی بنشینید و با مهارت‌های خود دشمنان و آشوبگران آسمانی را از بین ببرید. این بازی توسط استودیو کره‌ای Joycity ساخته شده و توانسته علاقمندان از سرتاسر جهان را به خود جذب کند.

هرچه شما از ماموریت‌های بازی سرافراز خارج شوید، امتیازهای بیش‌تری را دریافت خواهید کرد که با آن‌ها می‌توانید آیتم و تجهیزات پیشرفته و قدرتمندتری را برای هلیکوپتر خود تهیه کرده و به نوعی آن را برای چالش‌های سخت‌تری در مراحل جلوتر آماده کنید.

بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D دارای حالت‌های مختلف است که بازیکنان می‌توانند توانایی‌های خود را در حالت‌های متنوع به چالش بکشند. این بازی تاکنون توسط میلیون‌ها کاربر دانلود شده و اکثر بازیکنان بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D به خاطر داشتن گیم پلی روان و گرافیک جذاب مورد تحسین قرار داده‌اند.

11) بازی 1945 Air Force

بازی A 1945 Air Force

یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازی های هواپیمایی موبایل که هنوز که هنوزه طرفداران منحصر به فرد خودش را دارد و آپدیت‌های مختلف باعث شده تا تازگی خود را حفظ کند، بازی به شدت خوش ساخت و اعتیادآور  1945 Air Force است. اگر از طرفداران قدیمی بازی‌های هواپیمایی باشید، قطعا با سبک و سیاق بازی‌هایی همچون Air Force آشنایی دارید؛ این نوع از عناوین معمولا به علت داشتن گیم پلی روان و هیجان به شدت اعتیادآور خود بسیار مورد استقبال طرفداران قرار گرفته‌اند.

بازی 1945 Air Force از جدیدترین نسخه این مجموعه است که شما می‌توانید با دنیای رنگارنگ و شلوغ آن به نبردی هیجان‌انگیز بروید. در حقیقت می‌توان گفت بازی 1945 Air Force ساخته استودیو ONESOFT از آن دست از عناوین است که نمی‌توان نادیده‌اش گرفت و در اوقات فراغت به سراغش نرفت.

کلام آخر

طی چند سال اخیر، استودیوهای بازیسازی زیادی بازی‌های هواپیمایی مختلفی را برای علاقمندان روانه بازار کرده‌اند که توجه دوستداران این سبک را به خود جلب کرده است. به طور کلی باید گفت که ژانر بازی‌های هواپیمایی طرفداران مخصوص به خودش را دارد و توسعه‌دهندگان سعی دارند بهترین کارهای خود را در اختیار بازیکنان قرار دهند. با این حال همانطور که می‌دانید، محدودیت‌های زیادی برای پرواز با این غول‌های آهنی فوق‌العاده جذاب وجود دارد که تنها بازی‌های ویدیویی و واقعیت مجازی می‌تواند درمان این محدودیت‌ها باشد. هم‌اینک بهترین‌ها پیش رویتان قرار دارد، پس همین حالا خودتان را با بهترین بازی های هواپیمایی اندروید به یک مهمانی لذت‌بخش در میان ابرهای زیبای آسمانی دعوت کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی هواپیمایی اندروید کدام عناوین هستند؟

 اگر سری به مارکت اندروید بزنید با اقیانوسی از بازی های هواپیمایی روبرو خواهید شد که یکی از یکی جذاب‌تر هستند. با این حال ما لیستی از بهترین آن‌ها را برایتان تهیه کردیم که می‌توانند وقت شما را به بهترین شکل صرف خود کنند.

۱
بهترین بازی‌های هواپیمایی جنگی کدام بازی‌ها هستند؟

 از جمله بهترین بازی های هواپیمایی جنگی می‌توان به عناوینی همچون A 1945 Air Force، GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D، Ace Fighter: Modern Air Combat، Modern Warplanes: PvP Warfare و دیگر موارد اشاره داشت.

۲
آیا برای تجربه این سبک از بازی‌های به سخت افزار قدرتمندی نیاز داریم؟

خوشبختانه برای اکثریت بازی‌های این لیست شما نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارید و می‌توانید با خیال راحت بازی‌های مورد علاقه هواپیمایی خود را روی گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده اجرا کنید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    بهداد

    مهمان

    بین بازیهای هواپیماهای جنگنده اندرویدی به جرات می تونم بگم ace fighter بهترینه. هم کیفیت تصاویر هم نوع بازی و گرافیکش. دو سه سالی آپدیت نمیشد اما اخیرا دوباره سازندگانش اصلاحات و آپدیت جدید هم دادن بیرون. و حالا که فهمیدم این بازی ایرانی هست بیشتر کیف میکنم.

    پاسخ دهید