دانلود بازی Tape to Tape برای PC
دانلود بازی Tape to Tape برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tape to Tape برای PC

پارسی گیم 24 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
2,634 بازدید

دانلود بازی Tape to Tape برای کامپیوتر

جای شکی وجود ندارد که ژانر روگ لایک از محبوب‌ترین اتفاقات در طی چند سال اخیر صنعت گیم است. تصور مراحلی که به صورت خودکار تولید شده و با هر بار آغاز بازی تجربه‌ای جدید کسب می‌کنید، قطعاً برای بسیاری هیجان انگیز است. پس در هر بازی مستقل جدیدی که وارد بازار می‌شود، می‌توان رد پای آثار روگ لایک را مشاهده کرد. یکی از عجیب‌ترین و جدیدترین محصولات این سبکی نیز Tape to Tape نام دارد. این بازی ورزش هاکی را انتخاب کرده تا با المان‌های روگ لایک ترکیبش کند و یک بازی منحصر به فرد در نهایت خلق شود. شما در طول گیم پلی بازی به سرزمین عجیبی سفر می‌کنید تا تیم خود را با آمار بهتر و توانایی‌های کاملاً جدید تقویت کنید. این یک ایده جالب و یک بازی به شدت سرگرم کننده و البته اورجینال و تازه است.

در ابتدای آغاز Tape to Tape گیم پلی بازی همانند تمام آثار کلاسیک ژانر هاکی روی یخ به نظر می‌رسد. در طول هر مسابقه، آیتم‌ها، ارتقاءها و توانایی‌هایی برای تقویت تیم خود پیدا می‌کنید. برخی از آن‌ها حرکات ویژه جدید ارائه می‌دهند، برخی آمار بازیکنان شما را افزایش می‌دهند و برخی کاملاً قوانین هاکی را می‌شکنند و حریفان شما نیز ممکن است قوانین را درست در مقابل شما زیر پا بگذارند. در سراسر بازی‌ها، قفل آیتم‌های جدید را برای دست‌های آینده و مواردی را برای ورود به مکان‌های پنهان باز می‌کنید. قوانین روگ لایک به خوبی در جریان مسابقات ورزشی این بازی قرار گرفته‌اند و می‌توان به وضوح شاهد خلاقیت سازندگان بود. از نظر گرافیکی با استایل کارتونی و جذابی طرف هستیم که فضای یک بازی هاکی کلاسیک را به تصویر می‌کشد.

بازی Tape to Tape عنوانی در سبک ورزشی و روگ لایک است. این بازی شما را در جریان مسابقات هاکی قرار می‌دهد که با المان‌های ژانر روگ لایک ترکیب شده تا شاهد خلق یک سری از عجیب‌ترین اتفاقات گیم پلی درون یک بازی ورزشی باشیم. پس اگر به دنبال تجربه متفاوتی از بازی‌های مسابقه‌ای می‌گردید، توصیه می‌کنیم Tape to Tape را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Desta The Memories Between Dream Team Edition و Desktop Dungeons Rewind را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tape to Tape برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.6 GHz Intel Quad Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 750M, 2 GB Memory
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2.6 GHz Intel Quad Core
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore a gorgeous roguelite hockey world where every choice matters on your journey to restore hockey to its former glory. Hire unique players, manage your benchwarmers, discover synergies between them, choose new abilities, bribe the referees, visit the Blademaster for upgrades and a lot more.
Take charge of a ragtag group of hockey players in a roguelite journey across a mysterious land. As the newly appointed captain, every choice matters on your path to discover the secret of hockey’s last bastion. Hire superstars, utilize the synergy found between players, and harness ruthless abilities, all in favor of crafting an unbeatable team.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.