دانلود بازی The Witch of Fern Island برای PC
دانلود بازی The Witch of Fern Island برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Witch of Fern Island برای PC

پارسی گیم 23 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
2,070 بازدید

دانلود بازی The Witch of Fern Island برای کامپیوتر

این روزها ماجراجویی‌ها و نقش‌آفرینی‌های جذاب و پر از خلاقیت را تنها می‌توان از استودیوهای مستقل انتظار داشت. بازی‌های مستقل جدید توانسته‌اند مرزهای صنعت گیم را تغییر داده و باعث جذابیتش شوند. یکی از بازی‌های جدید مستقل سال The Witch of Fern Island نام دارد. این نقش آفرینی ماجراجویی در رابطه با یک جادوگر جوان بوده که در محیطی سندباکس حرکت کرده و باید درباره دنیای خود و ساکنانش اطلاعاتی کسب کند. این بازی به واسطه موفقیتش در کیک استارتر اخیراً منتشر شده و نقدهای خوبی نیز دریافت کرده است. در زمینه گرافیکی شاهد رنگ‌های شاد و خیره کننده و دنیای بسیار آرامی هستیم که هیچ‌گونه خطر و درگیری ذهنی خاصی برای بازیکنان ایجاد نمی‌کند. شما تنها باید به فعالیت‌های سرگرم کننده جادوگر این داستان بپردازید.

بازیکنان ابریل، دختر جوانی را کنترل می‌کنند که با گذراندن دوره کارآموزی آکادمیک خود به دنبال تبدیل شدن به یک جادوگر رسمی شده است. بازیکنان می‌توانند ظاهر ابریل و همچنین خانه او را شخصی سازی کنند. این بازی دارای سیستم تقویم و فصل است. در مسیر خود، ابریل می‌تواند معجون بسازد، آیین‌ها را بیاموزد، بر آب و هوا تأثیر بگذارد و به آینده بالقوه نگاه کند و در عین حال به ساکنان جزیره کمک کند و درباره اسرار آن بیشتر بیاموزد. این جزیره خود محل زندگی سه فرهنگ متمایز است: Boran، Apatut و Kuqkwa. در حالی که ابریل همچنین می‌تواند وارد دنیای ارواح موازی به نام Astra شود. اگر به دنبال یک سفر جادویی و بسیار جذاب در سال 2023 می‌گردید، The Witch of Fern Island می‌تواند شما را برای مدت‌ها درگیر کند.

بازی The Witch of Fern Island عنوانی در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی است. این بازی شما را در نقش یک جادوگر تازه کار قرار داده که باید به انجام فعالیت‌هایی بپردازد که به تبدیل شدنش به یک جادوگر رسمی کمک می‌کند. این بازی آرامش بخش به شدت ساده و جذاب بوده و می‌تواند شما را برای مدت‌ها از دغدغه‌ها دور کند. پس سریعاً آن را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Gastova The Witches of Arkana و The Knight Witch را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Witch of Fern Island برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: i5 4460 / AMD FX 4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 / RX 470
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: i7 7700K / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1660 Ti / RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the mysterious Fern Island! A lush temperate isle home to three great magical cultures – Boran, Apatut, and Kuqkwa – including one bright-eyed newcomer, Abrill. After crashing onto the island during her travels to a magical academy, the young witch makes the most of the situation, still eager to become a full-fledged Witch. Instead of waiting idly for her arrival, the Academy of Witches also decided to use this as an opportunity for young Abrill to demonstrate her mastery of magic… And unveil the secrets of the mysterious island.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.