دانلود بازی The Last Case of Benedict Fox برای PC
دانلود بازی The Last Case of Benedict Fox برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Last Case of Benedict Fox برای PC

پارسی گیم 21 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
7,302 بازدید

دانلود بازی The Last Case of Benedict Fox برای کامپیوتر

با اینکه ژانر مترویدوانیا از محبوب‌ترین و ترندترین پدیده‌ها در صنعت گیم محسوب می‌شود، ولی ساخت یک اثر شایسته و درخور توجه گیمرها در این سبک می‌تواند کار سختی باشد. مسیرهای پیچیده و هزارتومانند به همراه آیتم‌های پنهان و کلی باس چالش برانگیز را بارها در این سبک مشاهده کردیم. بازی The Last Case of Benedict Fox از ایده‌های این ژانر به شکل متفاوتی استفاده کرده تا روایتگر یک داستان پر از رمز و راز سازمان‌های مخفی و پرونده‌های قتل باشد. پدر شخصیت اصلی که یک کارآگاه است، توسط نیروهای زیرزمینی به قتل رسیده و وی باید با کمک دوستش که یک شیطان است، به حل این پرونده بپردازد. در ادامه داستان بازی، شما با قتل‌های مشکوک دیگری نیز روبرو می‌شوید که مسیرهای متفاوتی را در این روایت باز می‌کنند.

شیوه ارائه پرونده‌های قتل در بازی The Last Case of Benedict Fox بسیار جالب است. شما می‌توانید به کمک دوست شیطان خود به آخرین لحظه زندگی مقتول‌ها سفر کرده و به انجام چالش‌های مختلفی بپردازید که باعث باز شدن یک قطعه از پازل نهایی خواهند شد. با پیشرفت در داستان بازی، به نقشه‌های جداگانه دسترسی پیدا خواهید کرد که هر کدام از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار هستند. همچنین بخشی در بازی وجود دارد که می‌توانید در آن به ارتقای شخصیت و آیتم‌های خود پرداخته تا برای مبارزات چالش برانگیز بازی آماده شوید. بازی The Last Case of Benedict Fox از گرافیک زیبای سه بعدی با رنگ‌های روشن و چشم نوازی پشتیبانی کرده و گیم پلی آن نیز بسیار درگیرکننده است. پس بهتر است علاقه‌مندان به ژانر مترویدوانیا و اکشن آن را از دست ندهند.

بازی The Last Case of Benedict Fox عنوانی در سبک اکشن و مترویدوانیا است. این بازی از فرمول‌های کلاسیک موجود در این ژانر به شکل متفاوتی استفاده کرده تا روایتگر یک داستان جنایی در دنیایی خیالی باشد. مبارزات این بازی سخت و درگیرکننده هستند و شما را برای مدت‌ها مشغول نگه می‌دارند. اگر به این سبک علاقه دارید، این عنوان از بهترین‌های درون بازار است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Afterimage و Dead Cells Return to Castlevania را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Last Case of Benedict Fox برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7400 3.00GHz or AMD Ryzen 5 1400 3.20GHz
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 1050Ti or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-10600K CPU 4.10GHz or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3060 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Descend into a limbo of decaying memories as Benedict Fox, a self-proclaimed detective bound to his demon companion. Use that unholy bond to explore the minds of the recently deceased in search of clues as you uncover the mysteries of a massive, decrepit mansion — the site to a young couple’s grisly murder, and the disappearance of their child. Immerse yourself in a dark, intriguing world full of secret organizations, forbidden rituals, and cold-blooded crimes in an arcane adventure brought to life through a fascinating Burton-esque art style.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.