دانلود بازی Lacuna برای PC
دانلود بازی Lacuna برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lacuna برای PC

پارسی گیم 2 خرداد 1400 بدون دیدگاه
8,500 بازدید

دانلود بازی Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure برای کامپیوتر

کارآگاه بازی یکی از آن فعالیت‌های مهیجی است که در بازی‌های ویدیویی می‌توان تجربه‌اش کرد. حل کردن پرونده قتل‌های مرموز و پیدا کردن سرنخ‌های پنهان در کنار بازجویی از مظنون‌های احتمالی، لذت خاصی دارد و به فکر و تمرکز بالایی هم نیازمند است. بازی Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure از استودیو DigiTales Interactive عنوانی در همین سبک بوده که در دنیای آینده جریان دارد.

شما در نقش یک کارآگاه ماهر با نام Neil Conrad هستید که به‌تازگی پرونده قتل‌های مرموزی به او سپرده‌شده است؛ اما در پس این قتل‌ها، هدف بزرگ‌تری پنهان است که با درگیر شدن شما در آن، مسیر زندگی‌تان عوض می‌شود و برای جلوگیری از ایجاد جنگی همه‌جانبه در ابعادی وسیع، باید تمام تلاش خود را کنید؛ آیا موفق خواهید شد و یا در این مسیر شکست می‌خورید؟ آیا حاضر هستید برخی چیزها را برای دستیابی به هدف خود فدا کنید؟ انتخاب با شماست.

گیم پلی بازی ترکیبی از پیدا کردن سرنخ‌ها و مکالمات با افراد مختلف است که در این دیالوگ‌ها، انتخاب‌های زیاد و متنوعی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. تمامی تصمیم‌های شما در مسیر داستانی بازی و اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد مؤثر خواهد بود. شما با استفاده از سرنخ‌ها، مدارک و سؤال‌هایی که می‌پرسید به‌مرور از راز اصلی پرده برمی‌دارید؛ اما این مسیر می‌تواند به‌طور متفاوتی پیش برود و همه‌چیز به انتخاب‌های شما برمیگردد. این شاخه‌ای بودن داستان بازی، ارزش چند بار تمام کردن آن را بیشتر می‌کند و شما از اینکه چند بار بازی را به پایان برسانید، پشیمان نشده و هر بار می‌توانید جنبه متفاوتی از داستان بازی را مشاهده کنید.

بازی با گرافیک پیکسلی‌اش دنیای آینده را به‌سادگی تمام پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد و حس ترکیبی عجیبی از کارآگاه بازی‌های قدیمی در کنار فضای فیلم‌های علمی تخیلی را به شما منتقل می‌کند. اگر به داستان‌های شاخه‌ای با پایان‌های متعدد علاقه دارید، Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure را از دست ندهید چراکه هر انتخاب شما در بازی، عواقبی غیرقابل‌برگشت دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و Detroit: Become Human را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lacuna با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Multi-core 2.5GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce 750M / GeForce GTX 650
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Save the World Edition includes Lacuna and the game’s atmospherical soundtrack that lets you dive deep into the sci-fi noir world of Lacuna. In addition, Assemble Entertainment donates 10% of the revenues of this edition to Go Give One; a WHO initiative that provides COVID-19 vaccines amongst others for everyone, everywhere – prioritizing those who need them the most in countries that cannot afford them. On top of this, it’s the best option for all those who would like to support the work of the developer of Lacuna even more and do something good at the same time.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.