Fortnite Battle Royale
یحیی رحیمی

Epic Games: عجله‌ای برای اضافه کردن نقشه‌های جدید به Fortnite نداریم

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
729 بازدید

بازی Fortnite دیگر محبوب‌ترین بازی آنلاین حال حاضر شناخته می‌شود و کسی نمی‌تواند بزرگی این بازی را رد کند. نسخه Battle Royale این بازی نیز همانند PlayerUnknown’s Battleground تنها با یک نقشه شروع به کارکرد. استدیو Epic تلاش زیادی برای توسعه نقشه‌های جدید و اضافه کردن آن‌ها به بازی انجام داده است و البته برای تکراری نشدن نقشه حال حاضر نیز تلاش زیادی انجام داده است. بااین‌وجود اما بعضی از طرفداران بازی نسبت به انتشار نقشه‌های جدید معترض بودند و بسیاری باور داشتند که استدیو بازی هیچ‌وقت نقشه جدیدی به Fortnite Battle Royale اضافه نخواهد کرد.

حتی بازی PUBG نیز نقشه جدیدی به بازی اضافه کرد که البته زیاد به مذاق طرفداران و جامعه اصلی بازی خوش نیامد. مدیر بخش طراحی Fortnite در گفتگو با IGN بیان کرده است که تمرکز اصلی تیم توسعه بازی روی تازه نگه‌داشتن نقشه اصلی است و اضافه کردن یک نقشه جدید به بازی جزو اولویت‌ها نیست. او در ادامه گفت:

ما در جلسات داخلی خود در این مورد صحبت کرده‌ایم. ما آپدیت بزرگی برای نقشه حال حاضر منتشر کردیم و نکات جالبی در زمان طی کردن روند توسعه آن یاد گرفتیم. در حال حاضر هیچ عجله‌ی برای خلق نقشه جدیدی نداریم. اولویت ما نیست و ادامه دادن به تازه نگه‌داشتن نقشه فعلی و اضافه کردن بخش‌های جدید به آن، چیزی است که ما در موردش هیجان‌زده‌ایم. درنتیجه منتظر بمانید ما ایده‌های جذابی برای شما داریم.

اگر منطقی فکر می‌کنیم، استدیو Epic Games نیز ایده‌های خود را به‌خوبی در نقشه فعلی بازی عملی کرده است و عدم توسعه نقشه جدید، چیزی از جذابیت این بازی نکاسته است. ایده‌های جذابی مانند Meteor Shower به بازی اضافه‌شده‌اند که بازیکن را برای مدتی سرگرم می‌کند. امیدواریم که استدیو Epic نیز بالاخره نقشه‌های جدید را به بازی اضافه کند تا از تکراری شدن بازی جلوگیری کند. نظر شما چیست؟ آیا نقشه فعلی تکراری به نظر می‌رسد یا خیر؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.