دانلود بازی Abriss برای PC
دانلود بازی Abriss برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Abriss برای PC

پارسی گیم 5 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,366 بازدید

دانلود بازی Abriss برای کامپیوتر

برخی از بازی‌های ویدئویی به عنوان هسته اصلی گیم پلی، به گیمرها اجازه می‌دهند تا به تخریب و نابود کردن تمامی اشیای محیط بپردازد. این بازی‌های خاص یک حس عجیب و لذت بخشی برای مخاطب ایجاد کرده که نمی‌توان نمونه آن را در جای دیگری پیدا کرد. بین دو بازی Teardown و Red Faction Guerrilla شما می‌توانید تمامی خشم و انرژی خود را در نابود کردن اشیای بزرگ و شکننده صرف کرده و آرامش خاصی را تجربه کنید. بازی Abriss که به تازگی توسط تیم Randwerk ساخته شده، قرار است این موضوع را در ابعاد و دنیایی بزرگ‌تر به تصویر بکشد. قرار است تا با یک شبیه ساز تخریب محیط واقعی روبرو باشیم.

بازی Abriss در سبک پازل و استراتژیک قرار می‌گیرد و هدف شما، استفاده از هوش و ذکاوت خود و البته قدرت نابود کردن، برای رد شدن از مراحل مختلف و خلاقانه بازی است. Abriss یک اثر سندباکس تخریب محیط است که در استایل بازی‌هایی مانند Besiege ساخته شده است. شما باید در هر مرحله دست به خلق ابزار و تکنولوژی‌های پیچیده‌ای زده تا به وسیله آن‌ها بتوانید برج‌های غول‌آسا را نابود کنید. در نظر گرفتن این نکته که بازی Abriss توسط یک تیم کوچک سه نفره ساخته شده، به جذابیت و اهمیت بالای این بازی اضافه می‌کند. هیچ عنوان دیگری تا این اندازه بر روی مفهوم عمیق نابود کردن سازه‌ها تمرکز نکرده است.

از نظر گرافیکی و بصری، بازی Abriss یکی از چشم نوازترین و زیباترین محصولات صنعت گیم در سال 2022 است. این بازی شما را با انفجارهای عظیم و سازه‌های شکوهمندش جذب کرده و تا ساعت‌ها نیز رهایتان نمی‌کند. در زمینه خلق آشوب، Abriss به شما کنترل کاملی در زمان تخریب داده که به وسیله آن می‌توانید زمان را کند کرده، جاذبه را خاموش کنید، دوربین را بچرخانید و تمام ابعاد و زاویه‌های این صحنه هیجان‌انگیز را مشاهده کنید. به راستی که کم بازی‌ای را می‌توان شبیه به Abriss در بازار پیدا کرد. اگر از طرف‌داران تخریب و خالی کردن عقده‌هایتان بر روی ساختمان‌های بزرگ هستید، این بازی را از دست ندهید.

بازی Abriss یک شبیه ساز نابود کردن ساختمان بوده و یکی از بهترین بازی‌های این ژانر کوچک و عجیب به حساب می‌آید. اگر از آن دسته گیمرها هستید که به دنبال فرار از فرمول‌های تکراری ویدئو گیم بوده و تنها می‌خواهد تا یک سری برج عظیم را به وسیله قوانین فیزیکی و تکنولوژی نابود کند، پس Abriss دقیقاً برای شما ساخته شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Besiege و Trailmakers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Abriss برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7
Processor: Core i5-4430
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 ti
Storage: 3 GB available space
Sound Card: any

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 10
Processor: Intel Core i7-7700HQ
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060
Storage: 3 GB available space
Sound Card: any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

ABRISS is an atmospheric physics-destruction building game. Build structures from parts to let them crash into your targets. Unlock new parts, destroy more, witness entropy at its worst in digital-brutalist cityscapes. Build to destroy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.