دانلود بازی Get A Grip Chip and the Body Bugs برای PC
دانلود بازی Get A Grip Chip and the Body Bugs برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Get A Grip Chip and the Body Bugs برای PC

پارسی گیم 28 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,061 بازدید

دانلود بازی Get A Grip Chip and the Body Bugs برای کامپیوتر

ژانر پلتفرمر از اولین محصولات صنعت گیم بود که از قدیم تا به امروز، طرف‌داران فراوانی در سراسر دنیا دارد. بازی‌های پلتفرمر امروزه از یکنواختی گذشته خارج شده و با ترکیب ویژگی‌های ژانرهای دیگر، موفق به بازگشتی قدرتمند و شایسته شده‌اند. هر ساله شاهد یک یا چند عنوان پلتفرمر هستیم که از دیگران بیشتر درخشیده و بازار را تکان می‌دهد. عنوان Get A Grip Chip and the Body Bugs از استودیوی Redstart Interactive، قرار است یکی از همین بازی‌های پلتفرمر مهم در سال 2022 باشد. این بازی از فیزیک برای طراحی چالش‌ها و مراحل خود بهره‌مند شده و باید از مکانیک‌ها برای پیروزی خود استفاده کنید.

در بازی Get A Grip Chip and the Body Bugs شما در نقش یک گلبول سفید درون بدن انسانی بیمار بازی می‌کنید که باید با همراهی گلبول‌های قرمز، به مبارزه با ویروس‌ها و بیماری‌ها بپردازد. این بازی از تمام چیزهایی که در این سناریو یعنی داخل بدن انسان ممکن است اتفاق بیفتد بهره‌مند بوده و شما می‌توانید اطلاعات جالبی از این بازی دریافت کنید. برای همین می‌توان Get A Grip Chip and the Body Bugs را در زیرمجموعه آموزشی نیز طبقه بندی کرد. در کنار این موضوع با یک بازی اکشن پلتفرمر سرگرم کننده طرف هستیم که شوخی‌های زیادی را درون خود جای داده و تا مدت‌ها سرگرم کننده باقی می‌ماند.

در زمینه گرافیکی، بازی Get A Grip Chip and the Body Bugs یکی از زیباترین و البته هنری‌ترین بازی‌های امسال است. در پس‌زمینه‌های بازی شاهد اعضای بدن انسان بوده و مراحل بازی بر روی آن‌ها ساخته شده‌اند. شخصیت‌های بازی دوبعدی بوده و از استایل هنری خاصی بهره‌مند هستند. بازی 12 مرحله جذاب داشته و در طول آن جدای از عبور از موانع پلتفرمر، باید با دشمنان مختلف و مبارزه با غول‌ها نیز سروکله بزنید. در نهایت باید گفت که اگر به دنبال یکی از سرگرم کننده‌ترین تجربه‌ها از یک بازی پلتفرمر می‌گردید که اطلاعات خوبی را نیز به شما آموزش دهد، این بازی زیبا را از دست ندهید.

بازی Get A Grip Chip and the Body Bugs عنوانی جذاب در سبک اکشن، ماجرایی و پلتفرمر سه‌بعدی بوده که در کنار دنیای رنگارنگش، ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و لذت بخشی را به خوردتان خواهد داد. شما به عنوان گلبول سفید، وظیفه محافظت از بدن شخصی را بر عهده گرفته‌اید. این بازی علاوه بر سرگرمی، اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ninja Noboken و Demon Turf Neon Splash را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Get A Grip Chip and the Body Bugs برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+ (or later)
Processor: x86, x64 architecture with SSE2
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX10, DX11, DX12 capable GPUs
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Unblock the human body’s digestive system and defeat the Body Bugs with Get-A-Grip Chip, a synthetic white blood cell, and his trusty white blood cell pals. When piloting Chip, you can’t jump, but you can sail over pits of bodily fluids, battle the Body Bugs invading your insides, and unlock the knowledge hidden in the body’s white blood cells that Chip needs to get things flowing again!
With a meticulously designed world, new gameplay, and new characters, Get-A-Grip Chip and the Body Bugs is sure to swallow you up! Activate the body’s white blood cells, defeat the Body Bugs, and race your friends (or rivals) for the top spots on the arcade style leaderboards.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.