یحیی رحیمی

نسخه ششم بازی Halo دارای مشخصاتی همچون کیفیت 4K و فریم ریت 60 خواهد بود

یحیی رحیمی 27 فروردین 1397 بدون دیدگاه
607 بازدید

تقریباً سه سال از انتشار نسخه قبلی بازی محبوب و پرطرفدار Halo می‌گذرد و در این سال‌ها هیچ‌گونه خبری از این بازی در دسترس نبود و سری بازی‌های Halo در سکوت کامل خبری قرار داشت؛ اما باوجود انتشار آگهی استخدامی جدیدی، به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از بازی درحال‌توسعه باشد. بر اساس این آگهی استخدامی، استدیو توسعه بازی به دنبال فردی برای رهبری تیم گرافیک بازی است و به نظر می‌رسد که هدف از افزودن این فرد به تیم بازی، افزودن کیفیت 4K است.

ازآنجاکه این اولین نسخه از Halo است که بعد از عرضه کنسول Xbox One X توسعه می‌یابد، انتظارات از آن بسیار بالا خواهد بود. استدیو Industries343 تمام توان خود را به کار بسته است که نسخه فوق‌العاده‌ای از بازی را برای طرفداران به ارمغان آورد. در توضیحات اصلی این آگهی بیان شده است که استدیو توسعه‌دهنده بازی‌های Halo به دنبال مهندس گرافیک برتری است که بتواند تجربه جدیدی به گروه توسعه بازی اضافه کند. این فرد باید دارای ذهن خلاقی باشد و همچنین حوصله کافی برای کار در تیم گرافیکی را داشته باشد.

همچنین به‌عنوان مدیر گروه گرافیکی نیز این فرد وظیفه دارد که وظایف روزمره این تیم را مدیریت کند و همچنین دانش گرافیکی این تیم را برای بالا بردن فریم ریت بازی و همچنین دستیابی به کیفیت 4K بالا ببرد. همچنین استدیو بازی عنوان کرده است، فردی که به دنبال دستیابی به این مقام است باید عاشق این کار باشد و ساعت‌ها کد نویسی و طراحی را باانگیزه انجام دهد. همچنین اگر کار باکیفیت 4K و فریم ریت 60 فریم بر ثانیه شمارا هیجان‌زده می‌کند، این مقام برای شما مناسب خواهد بود.

قرار است به‌زودی اطلاعات کاملی از روند توسعه نسخه جدید Halo منتشر شود. همچنین احتمال معرفی بازی در کنفرانس بازی‌های ویدیوی E3 امسال نیز وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.