دانلود بازی Labyrinth of Galleria The Moon Society برای PC
دانلود بازی Labyrinth of Galleria The Moon Society برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Labyrinth of Galleria The Moon Society برای PC

پارسی گیم 2 اسفند 1401 بدون دیدگاه
2,347 بازدید

دانلود بازی Labyrinth of Galleria The Moon Society برای کامپیوتر

ژانر Dungeon Crawler یکی از آن سبک‌های خاص در دنیای بازی‌های ویدئویی است که برای دسته مخصوصی از گیمرها جذابیت دارد. ورود به سیاه‌چاله‌های تاریک و پیچیده و مبارزه با صدها هیولا برای به دست آوردن گنجی پنهان قطعاً زیبایی‌های خاص خود را دارد. در میان صدها بازی Dungeon Crawler که تابه‌حال منتشر شده‌اند، عنوان Labyrinth of Galleria The Moon Society از استودیوی بازی سازی Nippon Ichi Software یکی از خیره کننده‌ترین و متفاوت‌ترین‌ها است.

بازی Labyrinth of Galleria The Moon Society دنباله معنوی بازی Labyrinth of Refrain Coven of Dusk از سال 2016 است. همانند آن عنوان شاهد یک Dungeon Crawler اول شخص با کلی هیولای خطرناک، کاراکترهای قابل تعامل جذاب، گنج‌های باارزش برای پیدا کردن و داستان زیبایی هستیم. شما در نقش روح سرگردان Fantie بازی می‌کنید که تیمی از سربازان عروسکی را به اعماق سیاه چال ای هدایت می‌کند. شما آنجا هستید تا گنج‌های گمشده و رازهای پنهانی را پیدا کنید.

سیستم مبارزات نقش آفرینی این بازی به شدت پیچیده بوده و با ورود به هر سیاه چاله، شما با لایه‌های هزارتو مانندی روبرو می‌شوید که خارج شدن از آن‌ها دشوار است. خوشبختانه شما می‌توانید تعداد زیادی یار را به این سفر ببرید تا اطمینان حاصل کنید که از این ماجراجویی زنده خارج می‌شوید. گرافیک زیبای کارتونی بازی و دیالوگ‌های بامزه‌اش، آن را تبدیل به یکی از خاص‌ترین بازی‌های نقش آفرینی سال کرده است. پس تجربه Labyrinth of Galleria The Moon Society را از دست ندهید.

بازی Labyrinth of Galleria The Moon Society عنوانی در سبک نقش آفرینی و Dungeon Crawler است. این بازی موفق شده تا حس و حال بازی‌های کلاسیک این سبکی در دهه 90 میلادی را به بهترین شکل ممکن شبیه سازی کند و یکی از خیره کننده‌ترین و سرگرم کننده‌ترین تجربه‌های ژانر نقش آفرینی ژاپنی در سال 2023 را تا این لحظه به وجود بیاورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Yggdra Union و Tactics Ogre Reborn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Labyrinth of Galleria The Moon Society برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Core i3 3210 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GT 440 1GB, Intel HD Graphics 4600
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Core i5 6500 or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX560 2GB, AMD R7 250X (2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the creators of Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk comes a new chapter in the dungeon-exploring adventure filled with charm and mystery! Summoned by the magnificent Madame Marta, you are but a wandering spirit awaiting your next command. With the help of Eureka, Madame Marta’s assistant, and an army of soul-infused puppets, you are tasked with delving into the depths of a mysterious underground labyrinth teeming with enchanted monsters to unearth the Curios d’art that lie within!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.