یحیی رحیمی

تاریخ انتشار و جزئیات کامل بازی Spider-Man منتشر شد

یحیی رحیمی 16 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,773 بازدید

دیروز تریلری از بازی Spider-Man منتشر شد و توسعه‌دهندگان بازی قول دادند که امروز تاریخ انتشار بازی را نیز بیان کنند. استدیو Insomniac Games به قول خود عمل کرده است و بر این اساس بازی Spider-Man که مخصوص کنسول PS4 است در تاریخ 7 سپتامبر منتشر خواهد شد. همچنین جزئیاتی از گیم پلی بازی نیز مشخص شده است و برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید ویدیو منتشرشده را مشاهده کنید.

این بازی دارای نسخه‌های متفاوتی خواهد بود که کاور آن‌ها نیز منتشر شده است. جدا از نسخه پایه، دو نسخه دیگر از بازی وجود دارند که اولی نسخه Digital Deluxe است. این نسخه دارای تمامی DLC های بعد از انتشار و بخش‌های بعدی داستان است و همچنین لباس‌های متفاوت و یک سنجاق کت به شکل عنکبوت نیز همراه آن خواهد بود برای تهیه این نسخه اما باید 80 دلار هزینه کنید. نسخه Collector بازی نیز علاوه بر آیتم‌های گفته‌شده دارای یک مجسمه مرد عنکبوتی، کمیک و یک کتاب فلزی مخصوص خواهد بود. قیمت این نسخه اما 150 دلار آمریکا است.

توسعه‌دهندگان بازی در گفتگو با Game Informer تائید کرده‌اند که فریم ریت بازی روی 30 فریم بر ثانیه قفل خواهد بود و این نرخ برای هر دو کنسول‌های PS4 و PS4 Pro یکسان خواهد بود. این بازی اما بیشتر حول حالت تک نفره است و بر اساس گفته‌های استدیو، هیچ‌گونه ریز تراکنش و خریدهای درون بازی وجود نخواهد داشت و از این بابت خیالتان راحت باشد. این خبر خوبی است زیرا که کمپانی‌های بازی‌سازی برای فروش بیشتر به افزودن ریز تراکنش‌ها پرداخته‌اند و همین موضوع به کیفیت بازی صدمه وارد کرده است.

خبر دیگری که شاید به مذاق طرفداران مرد عنکبوتی خوش بیاید و سورپرایز کننده باشد این است که می‌توانید کنترل شخصیت Mary Jane Watson را نیز به دست بگیرید و به نظر می‌رسد که این شخصیت نیز قابل بازی کردن خواهد بود. انتشار Spider-Man به پاییز سال جاری موکول شده است و این ماه سپتامبر برای انتشار آن مناسب است. خوشحالیم که این بازی با غول‌هایی همچون Call of Duty: Black Ops 4 و Battlefield 5 در ماه اکتبر برخورد نخواهد کرد. توسعه‌دهندگان بازی اما قول ویدیوها و جزئیات بیشتری را در کنفرانس E3 2018 از بازی داده‌اند.

منبع: PlayStation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.