بازی موبایل Subway Surfers Blast
علیرضا نظری

پیش ثبت نام بازی موبایل Subway Surfers Blast شروع شد

علیرضا نظری 30 فروردین 1402 بدون دیدگاه
431 بازدید

بازی Subway Surfers Blast در قالب دنباله جدید یکی از نمادین‌ترین مجموعه‌ها در تاریخ بازی‌های موبایل، یعنی Subway Surfers، پیش ثبت نام را در پلتفرم‌های اندروید و iOS به طور رسمی آغاز کرده است. این بازی که توسط استودیوی SYBO Games ساخته شده است، به زودی برای دانلود در دسترس خواهد بود، اما هنوز زمان آن مشخص نشده است. بازی Subway Surfers Blast با هدف ارائه چالش‌های جدید، متفاوت از نسخه قبلی خود عمل می‌کند.

Subway Surfers Blast با ژانری معمایی، در فروشگاه‌های اپلیکیشن رسمی عرضه می‌شود و در حقیقت، برخلاف بازی کلاسیک Subway Surfers که یک تجربه Endless runner بود، گیم پلی این بازی به حل پازل‌ها و معماها می‌پردازد. بازیکنان می‌توانند انتظار گیم پلی مشابه بازی Candy Crush را داشته باشند که یکی دیگر از آثار موفق پلتفرم موبایل است. این سبک بازی طرفداران قابل توجهی دارد و نحوه عملکرد بازی جالب خواهد بود.

بازی Subway Surfers Blast تعدادی از شخصیت‌های شناخته شده این فرنچایز را نیز ارائه خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند با Jake ،Yutani ،Fresh یا Tricky متحد شوند تا مسیر خود را با حل معماهای چالش برانگیز پیش ببرند. برای حل پازل‌ها، پیشرفت در سطوح و در نهایت باز کردن قفل آیتم‌های منحصر به فرد برای تغییر جایگاه خود، کاشی‌ها را مطابق همدیگر قرار دهید و سپس منفجر کنید. این بازی به بازیکنان وعده می‌دهد که پازل‌ها و سطوح مختلفی را برای طرفداران ارائه دهد تا حین بازی کردن از آن لذت کافی را ببرند.

بازی موبایل Subway Surfers Blast

آغاز پیش ثبت نام بازی Subway Surfers Blast

بازی Subway Surfers Blast مطمئناً فرصتی برای رقابت با دوستان از طریق تابلوی امتیازات و رتبه‌ی آن‌ها ارائه می‌دهد. با دوستان خود متحد شوید و با تکمیل کردن سطح‌های مختلف به رتبه‌های بالا صعود کنید. در عین حال، در مسابقات تیمی شرکت کنید تا بسیاری از جوایز جالب را باز کنید.

قدرت‌ها و آیتم‌های درون بازی نیز مشابه بازی Subway Surfers هستند. مراحل را با قدرت‌هایی مانند Super Sneakers ،Pogo Stick ،Hoverboard و Jetpack پشت سر بگذارید. در مجموع، با وجود یک ژانر جدید، Subway Surfers Blast هنوز هم حس Subway Surfers را برای طرفداران ایجاد می‌کند تا به خوبی با بازی ارتباط برقرار کنند.

طرفداران می‌توانند برای پیش ثبت نام این بازی، به ترتیب از طریق برنامه‌ای گوگل پلی و اپ استور برای اندروید و iOS اقدام کنند. با این حال، تاریخ انتشار هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و به محض اعلام، آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

منبع: Gamingonphone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.