بازی های Tango Gameworks
یحیی رحیمی

خالق Hi-Fi Rush و Ghostwire Tokyo یک بازی JRPG می‌سازد

یحیی رحیمی 29 فروردین 1402 بدون دیدگاه
176 بازدید

استودیو Tango Gameworks که بیشتر به دلیل ساخت سری بازی The Evil Within شناخته می‌شود، طبق شایعات جدید در حال ساخت یک بازی JRPG است. جی‌آر‌پی‌جی به بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی گفته می‌شود که توسط استودیوهای واقع در ژاپن یا بازی‌سازهای ژاپنی ساخته می‌شود. برای نمونه بازی پرسونا 5 و فاینال فانتزی 16 را یک JRPG می‌گویند. خالق بازی Hi-Fi Rush و Ghostwire Tokyo یک بازی کاملاً جدید را توسعه می‌دهد و به‌زودی از آن باخبر خواهیم شد.

خبر ساخت یک بازی JRPG توسط استودیو تانگو گیم‌ورکس به‌واسطه یک افشاگر مشهور با نام کاربری eXtas1s فاش شد. او مدعی است که این استودیو ساخت یک IP یا محصول کاملاً جدید را آغاز کرده است. این اطلاعات توسط منبعی فاش شده که قبلاً در مورد بازی Overdose هیدئو کوجیما اطلاعاتی پخش کرده بود. وی فردی است که خبر ساخت ریمستر بازی Baten Kaitos را فاش کرد و این خبر بعدها تائید شد. این نشان می‌دهد که با منبع معتبری در مورد بازی‌سازهای ژاپنی روبه‌رو هستیم.

طبق گفته این افشاگر، بازی نقش‌آفرینی ژاپنی یکی از دو پروژه‌ای است که تانگو گیم‌ورکس مشغول آن است. به عبارت دیگر، دو بازی جدید در حال تولید هستند و هنوز اطلاعاتی در مورد آن‌ها نداریم. بازی Hi-Fi Rush که مورد تحسین همگان قرار گرفت، یک ایستراگ به‌خصوص داشت. این راز پنهان نشان می‌داد که بازی The Evil Within 3 در حال ساخت است. به نظر می‌رسد که دنباله سری The Evil Within یکی از پروژه‌های جدید استودیو باشد. دیگر پروژه نیز همان بازی نقش‌آفرینی ژاپنی است.

Ghostwire Tokyo بازی Tango Gameworks

بازی جدید Tango Gameworks

از آنجایی که شایعه ساخت یک بازی JRPG توسط تانگو گیم‌ورکس تائید نشده است، باید منتظر خبر رسمی باشیم. این استودیو نشان داده که علاقه‌ای به معرفی زودهنگام بازی‌هایش ندارد و تا زمانی که آماده نباشد، هیچ اطلاعاتی منتشر نخواهد کرد. استودیو تانگو گیم‌ورکس تابه‌حال در ژانرهای مختلفی بازی ساخته است. ورود به ژانر نقش‌آفرینی ژاپنی چندان برای این استودیو عجیب نخواهد بود. به‌خصوص که اکثر اعضای آن‌ها ژاپنی هستند و بازی جدید آن‌ها به نام گوست‌وایر توکیو نیز اثری ژاپنی بود. بازی‌کنان در این اثر به توکیو سفر کردند و ماجرای ترسناکی را دنبال کردند.

در مورد بازی‌ای قبلی استودیو می‌توانیم به نکات مهمی اشاره کنیم. بازی The Evil Within 2 در ژانر ترسناک و بقا ساخته شد. گوست‌وایر توکیو نیز همین مسیر را ادامه دارد و فضای ترسناکی ایجاد کرد، البته بیشتر یک بازی اکشن ماجراجویی بود. در نهایت با Hi-Fi Rush روبه‌رو شدیم که یک بازی ریتیمک و رنگارنگ بود که با عناوین پیشین آن‌ها تفاوت داشت. ساخت یک JRPG باکیفیت، خبر خوبی برای ایکس‌باکس پلیرها خواهد بود. این استودیو تحت مالکیت مایکروسافت است و گیمرهای ایکس‌باکس می‌توانند اثری متفاوت را دریافت کنند.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.