دانلود بازی Beyond Contact برای PC
دانلود بازی Beyond Contact برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Beyond Contact برای PC

پارسی گیم 21 فروردین 1402 بدون دیدگاه
3,703 بازدید

دانلود بازی Beyond Contact برای کامپیوتر

ژانر بقا از خاص‌ترین سبک‌ها در صنعت گیم بوده که تنها توسط بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مند به این سبک تجربه می‌شود. Beyond Contact نیز دقیقاً یکی از همین موارد بوده که تنها برای داناترین گیمرهای ژانر ساخته شده است. بلکه هدف آن کسانی است که در بازی‌هایی مانند Valheim، Subnautica، Don’t Starve و دو بازی اول Fallout حرفه‌ای شده و زندگی کرده‌اند. با این حال اگر با این ژانر آشنا باشید، به خوبی می‌توانید ساعت‌ها از تجربه Beyond Contact لذت کافی را دریافت کنید.

Beyond Contact بازیکنان را به جای Quinn Hicks، دانشمندی از سپاه فضایی قرار می‌دهد که برای بررسی یک ناهنجاری در نزدیکی سیاره Ketern فراخوانده شده است. همان‌طور که تیم او نزدیک می‌شود، آنها متوجه شده که این ناهنجاری بسیار خطرناک‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسید و کشتی‌شان سقوط می‌کند. Hicks اکنون خود را در یک دنیای بیگانه متخاصم تنها می‌بیند و نمی‌داند که تیمش زنده است یا مرده است و می‌داند که این سیاره در حال تهدید به نابودی تمام حیات در دنیا است.

Ketern یک سیاره فوق‌العاده متخاصم پر از خطر و زیبایی است و رازهای زیادی برای کشف دارد. Beyond Contact به عنوان یک بازی بقا، تمام فرمول‌های کلاسیک را به خوبی اجرا می‌کند. از جمع آوری منابع گرفته تا ترکیب آن‌ها برای خلق ابزار مورد نیاز، طراحی پایگاه و مبارزه با حیات خطرناک درون سیاره. در زمینه گرافیکی با اثری خیره کننده طرف هستیم که قطعاً توجه شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. پس اگر از عاشقان سرسخت ژانر بقا هستید، Beyond Contact را سریعاً دانلود کنید.

بازی Beyond Contact عنوانی در سبک بقا است. این بازی موفق شده مکانیک‌های کلاسیک و پیچیده این ژانر را به بهترین شکل ممکن در کنار هم قرار داده و یکی از جذاب‌ترین و البته سخت‌ترین‌های ژانر را در سال جاری به وجود بیاورد. پس اگر از عاشقان این سبک هستید، این بازی می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را درگیر خود نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valheim و Frostpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Beyond Contact برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (7SP1/8/8.1/10)
Processor: Intel Core i5 (Sandy/Ivy Bridge) or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Onboard Sound

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (10)
Processor: Intel Core i5 (Sandy/Ivy Bridge) or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce 1060 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Onboard Sound

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Beyond Contact is an innovative science fiction survival crafting game that features a top-down art style inspired by pulp science-fiction comics, providing a distinct visual aesthetic. Offering players the option to engage in a narrative-driven Story Mode or an open-ended Conquest Mode, Beyond Contact’s narrative objectives and moral dilemmas are reminiscent of contemporary science-fiction films. Beyond Contact’s gameplay includes a robust system of research and crafting, allowing players to create a wide variety of tools, weapons, gadgets, and structures to aid in their survival. The habitat building, farming, and game mechanics are fun and satisfying to use. The game’s open world features a diverse array of fauna and flora. For players who prefer a more casual pace, the game offers a range of game customization settings.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.