دانلود بازی Balsa Model Flight Simulator برای PC
دانلود بازی Balsa Model Flight Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Balsa Model Flight Simulator برای PC

پارسی گیم 26 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,877 بازدید

دانلود بازی Balsa Model Flight Simulator برای کامپیوتر

امروزه انواع و اقسام عناوین شبیه‌ساز در بازار بازی‌های ویدیویی وجود داشته و تقریباً می‌توان تمامی سوژه‌های جذاب و سرگرم‌کننده را در میان آن‌ها پیدا کرد. سازندگان هر دفعه سوژه جدیدی که تابه‌حال به آن پرداخته نشده را انتخاب کرده و عنوانی برایش منتشر می‌کنند. بازی Balsa Model Flight Simulator از استودیو Floating Origin Interactive یکی دیگر از این عناوین شبیه‌ساز بوده که در آن باید هواپیماهای کنترل از راه دور را هدایت کنید.

از ویژگی‌های جذاب این بازی به‌جز کنترل و هدایت هواپیماها، ساخت‌وساز بسیار دقیق و با جزییات آن‌ها است که در گیم پلی حضور دارد. شما می‌توانید تمامی اجزای هواپیمای کنترلی خود را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. این موضوع می‌تواند قوه تخیل و خلاقیت شما را بیدار کرده و باعث شود هر چیزی که در فکر دارید را به شکل یک هواپیما طراحی کرده و آن را پرواز دهید.

در این طراحی‌ها باید به قوانین فیزیک نیز دقت کنید چراکه با یک عنوان شبیه‌ساز روبه‌رو هستید و عناصر دنیای واقعی در آن پیاده‌سازی شده‌اند. اگر هواپیمای شما سنگین باشد، قدرت مانور کمتری دارد و برعکس. همچنین قوانین ایرودینامیک نیز نقش مهمی در پرواز این هواپیماها بازی خواهند کرد. گیم پلی محدودیتی برای شما اعمال نکرده و از همان ابتدا می‌توانید در محیط‌های مراحل آزادانه بچرخید و لذت ببرید.

اگر دنبال هیجان و اکشن هستید، می‌توانید با طراحی تفنگ‌های پینت بال در روی هواپیماهای کنترلی خود، مبارزات جذاب و جالبی را هم با سایر هواپیماها تجربه کنید. این بازی شبیه‌سازی از یک شبیه‌ساز است که با جزییات بالایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تواند تا مدتی طولانی شما را سرگرم نگه دارد و تجربه پرواز با هواپیماهای کنترلی را به تجربیاتتان اضافه کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Car Mechanic Simulator و Microsoft Flight Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Balsa Model Flight Simulator با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Above
Processor: Quad Core CPU (Intel Core i3 or equivalent)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 900 series
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: Please mind that all requirements are estimates, and may change during the course of development

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Quad Core CPU (Intel Core i7 or equivalent)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 10X0 Series or Above
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: Please mind that all requirements are estimates, and may change during the course of development

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Balsa is a detailed Model Flight Simulator with a powerful editor where you can design, build, fly and battle with model aircraft. Created by Felipe “HarvesteR” Falanghe, the original Lead Developer of Kerbal Space Program, Balsa takes the next step in player-built flight simulation games, delivering an entirely new, multi-genre experience for virtual pilots of all skill levels.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.