یحیی رحیمی

نسخه مخصوص Xbox One بازی Hellblade:Senua’s Sacrifice معرفی شد

یحیی رحیمی 6 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,355 بازدید

استدیو Ninja Theory بالاخره بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را برای کنسول Xbox One معرفی کرد. Hellblade یک بازی اکشن است که بیماری‌های روانی را از طریق لنز اساطیر اسکاندیناوی نشان می‌دهد. این بازی تابه‌حال تنها برای کنسول پلی‌استیشن 4 و همچنین پلتفرم PC در دسترس بود اما از تاریخ 11 آوریل می‌توانید Hellblade را روی Xbox One نیز مشاهده کنید.

بازی روی کنسول Xbox One دارای کیفیت بهتری خواهد بود و به لطف وجود Xbox One X می‌توانید بازی را با کیفیت HDR نیز تجربه کنید. بر اساس گفته‌های استدیو Ninja Theory، بازیکنان قادر به انتخاب سه Mode بهبودیافته مختلف هستند. استدیو در این زمینه بیان کرد:
این Mode های جدید باعث افزایش FX و همچنین کیفیت تصویر بالاتری خواهند شد. Framerate Mode باعث اجرا بازی با 60 فریم در ثانیه خواهد شد و همچنین مد مخصوص رزولوشن بالا نیز اجازه اجرا بازی با رزولوشن 4K را خواهد داد.

Hellblade از امروز برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود و استدیو به‌عنوان تشکر از کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، 10 درصد برای آن‌ها در نظر گرفته است. قیمت بازی نیز 30 دلار آمریکا خواهد بود و قیمت مناسبی برای چنین بازی است. Hellblade در ماه اوت سال 2017 به‌طور رسمی عرضه شد و توانست بازیکنان خوبی را جذب کند. Hellblade اما بازیکنان را در نقش Senua، یک جنگنده سلتیک قرار می‌دهد که با مرگ خانواده ش مأموریت بزرگی را به دست می‌گیرد. بازی همچنین نمرات خوبی را نیز کسب کرد و به‌طورقطع از تجربه آن لذت خواهید برد.

Hellblade عنوانی است که شمارا مجبور به ترک منطقه امنیت خود خواهد کرد. این بازی نشان‌دهنده یک زن جوان است که در طی ماجراجویی خود به خودآگاهی می‌رسد. بازی در مورد اثرات از دست دادن عزیزترین افراد و مشکلاتی که بعدازآن برای فرد ایجاد می‌شود است. این بازی را می توانید به طور رایگان در پارسی گیم دانلود کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.