صداپیشه بازی Resident Evil 4 Remake
محمد صادق شجاعی

صداپیشه بازی Resident Evil 4 Remake پست‌های اینستاگرام خود را پاک کرد

محمد صادق شجاعی 15 فروردین 1402 4 دیدگاه
1,330 بازدید

لیلی گائو، صداپیشه کاراکتر ایدا وانگ در بازی Resident Evil 4 Remake (رزیدنت اویل 4 ریمیک)، پس از دریافت هزاران کامنت توهین‌آمیز از سوی بازیکنانی که نسبت به عملکرد این بازیگر انتقاد دارند، پست‌های منتشر شده در صفحه اینستاگرام خود را پاک و بخش کامنت‌ها را غیر‌فعال کرده است.

بازی Resident Evil 4 Remake به عنوان یک ریمیک عالی و یکی از بهترین بازی‌های سال 2023 مورد تحسین و تمجید قرار گرفته است. اما این به معنای بی‌نقص بودن این اثر نیست. یکی از اصلی‌ترین نقد‌هایی که به بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک وارد می‌شود، ایفای نقش لیلی گائو به عنوان ایدا وانگ است. بسیار از افراد باور دارند که عملکرد وی در حد و اندازه‌های کاراکتر ایدا وانگ نبوده و ضعیف‌تر از بازی Resident Evil 2 Remake است.

انتقادات نسبت به عملکرد لیلی گائو تا جایی پیش رفته است که صفحه اینستاگرام این بازیگر مملو از کامنت‌های توهین‌آمیز شده است. این رفتار‌های نامناسب موجب شده‌اند که او تمامی پست‌های اینستاگرام خود را حذف کرده و تنها یک پست را نگه دارد. همچنین بخش کامنت‌های این پست نیز غیر‌فعال شده است که به موجب آن کاربران بیش از این نمی‌توانند لیلی گائو را مورد اذیت و آزار قرار دهند.

از آن جایی که پست‌ها پاک و کامنت‌ها غیر‌فعال شده‌اند، دیگر نمی‌توانیم کامنت‌های کاربران را مشاهده کنیم. اما برخی از افراد موفق شده‌اند که اسکرین شات‌هایی را از کامنت‌های توهین‌آمیز ثبت و به اشتراک بگذارند. یکی از کاربران مدعی شده است که صدای لیلی گائو به عنوان ایدا وانگ، «بدترین صدایی است که در سال‌های اخیر شنیده است». همچنین فرد دیگری گفته است که صدای این بازیگر هیچ‌گونه جذابیتی ندارد.

صداپیشه بازی Resident Evil 4 Remake

حمایت برخی افراد از صداپیشه بازی Resident Evil 4 Remake

در مقابل کامنت‌های توهین‌آمیز، برخی از طرفداران سری Resident Evil در شبکه‌های اجتماعی از هنر‌نمایی لیلی گائو حمایت کردند. این افراد در توییتر به انتقاد از کسانی که لیلی گائو را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، پرداخته و بازخورد‌های مثبت خود را به اشتراک گذاشته‌اند. یکی از کاربران به هیجان لیلی گائو نسبت به ایفای نقش به عنوان ایدا وانگ در Resident Evil: Welcome to Raccoon City اشاره کرده و هر کسی را که شادی این بازیگر را از بین می‌برد، مورد سرزنش قرار داده است.

لیلی گائو تنها فردی نیست که در فضای اینترنت مورد آزار و اذیت بازیکنان قرار گرفته است. مدتی پیش جوسلین متلر که از چهره‌اش برای طراحی شخصیت ابی در بازی The Last of Us Part 2 (لست اف اس 2) استفاده شده، اعلام کرده که همچنان افرادی کامنت‌های توهین‌آمیز ارسال کرده و او را تهدید به مرگ می‌کنند.

نظر شما در مورد تصمیم صداپیشه بازی Resident Evil 4 Remake نسبت به پاک کردن پست‌های صفحه اینستاگرام خود به دلیل کامنت‌های توهین‌آمیز چیست؟ آیا با انتقادات موافق بوده یا از عملکرد لیلی گائو حمایت می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    حميد

    مهمان

    انتقاد هميشه خوب هست و يكي از راههاي مهم ارتقا و بهبود يه ايراد و ضعف بحساب مياد، اما توهين و ناسزا يه بحث ديگه هست كه ديگه بهش نميشه گفت انتقاد، توهين باعث آزار واذيت طرف مقابل ميشه كه اصلا پسنديده نيست. در ضمن ايشون حق داره كه بخش كامنتها رو بدليل توهين ببنده.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرین گرگیچ

    مهمان

    از نظر من کاربر ها تا حدودی حق دارن چون داخل نسخه اورجینال ایدا کاملا یه صدا و لحن شرورانه و همچنان آروم و جذاب به همراه داشت به همراه تیکه کلام های خیلی بهتر ولی اینجا داخل نسخه ریمیک به عمق صدا بخوای دقت کنی فکر میکنی یه پیرزن 50 ساله داره حرف میزنه که نه به چهره ایدا میاد نه به شخصیتش

    پاسخ دهید
  • مهران

    مهران

    مهمان

    واقعا این رفتار بچگانه یکسری گیمر ها رو نشون میده

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرین گرگیچ در پاسخ به مهران

      مهمان

      بهش میگن انتقاد که هر آدم هنرمندی که داره خودش رو در معرض عموم قرار میده باید جنبه اش رو هم داشته باشه شما هم در حدی نیستی که بخوای بقیه رو کوچیک و بچه بشمری که با کوچیک کردن بقیه خیال کنی خودت رو بزرگ میکنی نه اتفاقا برعکس بچه بودن خودت رو اثبات میکنی