دانلود بازی Vernal Edge برای PC
دانلود بازی Vernal Edge برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Vernal Edge برای PC

پارسی گیم 10 فروردین 1402 بدون دیدگاه
2,445 بازدید

دانلود بازی Vernal Edge برای کامپیوتر

Vernal Edge به راحتی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مترویدوانیا است که در چند وقت اخیر به بازار عرضه شده است. مبارزات بازی به وضوح تحت تأثیر Devil May Cry قرار دارد و مناطق بازی جزایر مختلفی بوده که از طریق یک کشتی هوایی در یک میدان سه بعدی قابل دسترسی هستند. تمام این ها را با گرافیک هنری پیکسلی قوی و سطح چالش بالاتر از حد متوسط ترکیب کنید و با بازی‌ای باقی می‌مانید که به راحتی از انتظارتان فراتر خواهد رفت و هر گیمری را تحت تأثیر جذابیت‌هایش قرار می‌دهد.

در Vernal Edge شما نقش Vernal را بازی می‌کنید؛ دختر جوانی که به دنبال انتقام بوده و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی این هدفش را بگیرد. دیالوگ نویسی‌های بازی به خوبی انجام شده و داستانش نیز یکی از موارد بهتر در میان سایر بازی‌های مترویدوانیا است که بیشتر گیم پلی را به داستان سرایی ترجیح می‌دهند. دنیای بازی پیچیده و بزرگ بوده و قطعاً شما را در طول داستان گیج خواهد کرد. همچنین درجه سختی بالای دشمنان و باس‌های بازی نیز از چالش‌های اصلی بوده که شما را به چالش خواهد کشید.

Vernal از شمشیری به نام Pulse Edge استفاده می‌کند و مستقیماً حملات جدید را یاد نمی‌گیرد. در بیشتر موارد، او یک کمبو زمینی، حملات شارژی و یک کمبو هوایی دارد. مبارزه سریع و رضایت بخش است، حتی اگر ضربات شمشیر معمولی Vernal کمی ضعیف به نظر برسد. همچنین قابلیت‌های جادویی برای مبارزه با دشمنان نیز وجود دارد. مسیر خود را از خیل عظیم دشمنان باز کرده و به باس نهایی برسید تا انتقام خود را بگیرید. بازی Vernal Edge یکی از جذاب‌ترین مترویدوانیاهای بازار است.

بازی Vernal Edge عنوانی در سبک اکشن و مترویدوانیا است. این بازی از گرافیک زیبای پیکسلی برخوردار بوده و اکشنی حماسی و نفس گیر دارد که هر گیمری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پس اگر به دنبال عنوانی هستید که ساعت‌ها شما را به چالش کشیده و همچنین داستانی جذاب نیز داشته باشد، پیشنهاد ما عنوان Vernal Edge خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Cells Return to Castlevania و Grim Guardians Demon Purge را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Vernal Edge برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8
Processor: AMD Ryzen 3 2200G or higher | i5-7600/i3-8100 or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT1030/Radeon RX 550
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the Kingdom of Haricot. Years ago, the land took to the sky, becoming a mysterious series of floating islands, where the power-hungry Church of Aloe now rules with an iron fist.
Enter Vernal, A young woman bent on finding her estranged father. With the help of some abnormal martial prowess and an amnesiac automaton named Chervil, She’ll need to make her way across this mysterious land if she wants to satisfy her need for revenge, and the truth.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.