دانلود بازی Grim Guardians Demon Purge برای PC
دانلود بازی Grim Guardians Demon Purge برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grim Guardians Demon Purge برای PC

پارسی گیم 9 اسفند 1401 بدون دیدگاه
3,009 بازدید

دانلود بازی Grim Guardians Demon Purge برای کامپیوتر

Inti Creates نام استودیوی بازی سازی ای است که مسئول دو عنوان فوق‌العاده Bloodstained: Curse Of The Moon و دنباله‌اش بوده است. از آنجایی که این تیم فرمول پلتفرمر اکشن در فضای گوتیک را در این دو بازی به اوج خود رساند، شاید فکر کنید که پروژه بعدی‌شان قطعاً عنوانی متفاوت خواهد بود؛ ولی این تیم دوباره تصمیم به گشت و گذار در این سبک را با بازی تازه‌شان یعنی Grim Guardians Demon Purge داشته است. عنوانی که البته نسبت به بازی‌های قبلی کمی متفاوت است.

همانند سایر بازی‌های این تیم، Grim Guardians Demon Purge نیز حس و حال آثار کلاسیک سری Castlevania را پیش گرفته است. داستان بازی حول دو خواهر جادوگر رخ می‌دهد که شخصیت‌های قابل بازی هستند و باید از مدرسه خود در برابر شیاطین دفاع کنند. هر خواهر به مهارت‌های منحصر به فردی دسترسی دارد که بازیکنان می‌توانند با جابه‌جایی بین آنها از این مهارت‌ها استفاده کنند. همچنین باس‌هایی وجود دارند که در صورت شکست به بازیکن با سلاح‌های جدید پاداش می‌دهند.

طراحی مراحل بازی به صورت فرمول محبوب مترویدوانیا پیگیری شده و با شکست هر باس می‌توانید آیتمی کسب کنید که به شما اجازه ورود به مناطق غیر قابل دسترس را می‌دهد. گرافیک فوق‌العاده زیبای پیکسلی بدون شک چشمان هر کسی را خیره می‌کند. اگر به تجربه بازی به همراه یک دوست علاقه دارید، حالت چند نفره‌ای برای این کار در نظر گرفته شده است. در نهایت باید گفت که تجربه Grim Guardians Demon Purge به تمامی عاشقان بازی‌های اکشن کلاسیک مانند Castlevania توصیه می‌شود.

بازی Grim Guardians Demon Purge عنوانی در سبک اکشن و پلتفرمر است. این بازی توسط سازندگان بازی Bloodstained: Curse Of The Moon که خود از سری Castlevania الهام گرفته ساخته شده و می‌توان ریشه‌های تمامی این منابع الهام را در طراحی مراحل و باس‌های این بازی جذاب مشاهده کرد. پس بهتر است تجربه‌اش را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unsighted و Timespinner را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Grim Guardians Demon Purge برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, 10
Processor: 2Ghz or faster processer
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB VRAM (NVIDIA GeForce)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 3Ghz or faster processer
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4GB VRAM (NVIDIA GeForce)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When a demon’s castle darkens the land, two sisters challenge its halls. Together they can break the curse. In order to save their school after it turns into a massive demonic castle, two “Demon Hunter” sisters slash and shoot their way through this 2D action adventure. Players can swap between control of both characters on the fly, each with entirely different skillsets. Proceed through the castle while confronting the demonic bosses that await deep within. Each boss yields new weapons to wield, allowing for more varied exploration and opening up new routes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.