دانلود بازی Terror of Hemasaurus برای PC
دانلود بازی Terror of Hemasaurus برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Terror of Hemasaurus برای PC

پارسی گیم 3 آبان 1401 بدون دیدگاه
2,319 بازدید

دانلود بازی Terror of Hemasaurus برای کامپیوتر

سری بازی‌های Rampage که از آثار قدیمی و کلاسیک دنیای آرکید بازی‌ها محسوب می‌شوند، ایده‌های خارق‌العاده‌ای داشتند. کنترل یک هیولای بزرگ که به نابود کردن یک شهر می‌پردازد، قطعاً برای خیلی‌ها جذاب است. با اینکه این ایده این روزها خیلی توسط بازی‌های دیگر پرداخته نمی‌شود، ولی یک عنوان مستقل به نام Terror of Hemasaurus قرار است همه چیز را تغییر دهد. این بازی کوچک و به شدت سرگرم کننده به دست تیمی به نام Loren Lemcke توسعه یافته است.

Terror of Hemasaurus را می‌توان نسخه بهتر و هیجان‌انگیزتر Rampage نام گذاری کرد. این بازی علاوه بر گیم پلی سرعتی و جذابش، طنز تمسخرآمیزی را هم درون خود حل کرده که به شدت قابل توجه است. داستان بازی حول محور خطرات محیط زیست و تغییرات آب و هوایی بر روی زندگی مردم دنبال شده و هیولایی هم که در باز به نابودی شهرها می‌پردازد، در اصل قرار است نمادی از بی توجهی انسان‌ها به مشکلات محیط زیستی باشد (درست مانند هیولای معروف گودزیلا).

بازی Terror of Hemasaurus کلی مرحله هیجان‌انگیز با فرمول کلاسیک نابود کردن شهر را درون خود دارد. همچنین قابلیت کو آپ چند نفره با ظرفیت 4 بازیکن نیز در بازی وجود دارد. هیولاهای درون بازی با الهام از نمونه‌های دنیای گودزیلا خلق شده‌اند و بسیار متنوع هستند. تمام کردن این بازی چیزی حدود 3 یا 4 ساعت طول کشیده و آن‌چنان تجربه درازی نیست. در نهایت اگر به دنبال یک سرگرمی ساده ولی بسیار عمیق و لذت بخش هستید، بازی Terror of Hemasaurus برای شما است.

بازی Terror of Hemasaurus عنوانی در سبک آرکید و اکشن است. شما کنترل هیولایی عظیم و خطرناک را به دست گرفته و وظیفه دارید تا شهری را از بین ببرید. داستان بازی، پیام‌های مهمی مانند نجات محیط زیست را درون گیم پلی سرگرم کننده‌اش پنهان کرده است. پس دست به کار شده و این بازی فوق‌العاده را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Re Legend و Chenso Club را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Terror of Hemasaurus برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.0 GHz Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 or equivalent.
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Play as a giant monster and wreak havoc on humanity in this retro city smash ‘em up! Punch buildings, slap helicopters, eat humans, kick cars – enjoy multiple ways to cause carnage! Satisfying arcade action and mindless destruction for up to 4-players!
Earth is on the brink of a climate catastrophe! The Church of the Holy Lizard hatches a dubious plan to save humanity from its own reckless disregard of the planet – unleash a monster to kill, destroy, and inflict terror!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.