دانلود بک آپ بازی Eximius Seize the Frontline برای PC
دانلود بک آپ بازی Eximius Seize the Frontline برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Eximius Seize the Frontline برای PC

پارسی گیم 10 دی 1401 بدون دیدگاه
6,481 بازدید

دانلود بازی Eximius Seize the Frontline برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Eximius Seize the Frontline

گاهی نوآوری در ساخت یک بازی ویدیویی به تلفیق چند سبک در یکدیگر خلاصه می‌شود. استودیوهای بازی‌سازی برای این امر باید جوانب بسیاری را بسنجند تا بتوانند یک بازی موفق و بی‌نقص عرضه کنند. بازی Eximius Seize the Frontline از استودیو Ammobox Studios عنوانی جدید و بلندپروازانه است که دو سبک شوتر اول‌شخص و استراتژی (RTS) را در خود تلفیق کرده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

داستان بازی در دنیایی که نابودشده است روایت می‌شود. شیوع بیماری‌ای کل دنیا را فلج کرده و مردم نیز به دلیل نالایق بودن حکومت و همچنین سقوط اقتصاد، قیام کرده‌اند و در طی این درگیری‌ها بسیاری کشته‌شده و دنیا نیز تقریباً نابود گشته است. حال دو گروه قدرتمند برای کنترل هر آنچه از دنیا باقی‌مانده با یکدیگر مبارزه می‌کنند. گروه اول که Global Security Force نام دارند توسط رهبران دنیای قدیمی و قبل از نابودی تشکیل‌شده تا بار دیگر قدرت را مثل گذشته در دست بگیرند و از طرفی گروه دیگر که Axeron Industries نام دارند افرادی مخالف سیاست‌مداران گذشته هستند و در طول این سال‌ها جهش‌های زیادی در امر تکنولوژی داشته و بیشتر گروهی مردمی و انقلابی محسوب می‌شوند.

گیم پلی بازی اما نوآوری خاصی در تلفیق دو سبک معروف را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در نقش Officer های عادی بازی کنید که در هر تیم 4 نفر وجود داشته و یک شوتر اول‌شخص معمولی است که باید مانند سایر عناوین مشابه در این ژانر در نقشه حرکت کرده و اعضای تیم حریف را از بین ببرید و یا نقطه‌ای از نقشه را برای مدت‌زمانی معین تحت کنترل خود داشته باشید. سلاح‌های مختلفی در دسترس خواهید داشت که هرکدام کاربرد منحصربه‌فردی دارند و قابلیت ارتقا نیز برای سلاح‌ها در بازی وجود دارد. نفر پنجم در تیم که Commander نام دارد علاوه بر دید اول‌شخص می‌تواند دید از بالا داشته باشد و مانند یک بازی استراتژی بازی را دنبال کند.

Commander قابلیت‌های مختلفی در دسترس دارد و می‌تواند با منابعی که از سمت Officer ها به او می‌رسد، قدرت ارتش خود را بیشتر کند. برای مثال سربازهایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند را برای اعضای تیم خودش بفرستد و یا سلاح‌ها و تجهیزات بهتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد. همچنین بنا کردن ساختمان‌ها و ارسال نیروهای کمکی و دستور دادن به Officer ها از وظایف Commander به‌حساب می‌آید. بازی کردن در نقش Commander علاوه بر سرگرم‌کننده بودن می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد و باید به‌تمامی نکات ریزودرشت میدان نبرد تسلط داشته باشید تا بتوانید پیروز میدان شوید.

این بازی یک پروژه است که بلندپروازی سازندگان آن را نشان می‌دهد. تلفیق دو سبکی که شاید چندان به هم ارتباطی نداشته باشند می‌تواند ریسک بزرگی باشد اما سازندگان بازی این ریسک را پذیرفته و عنوانی عرضه کرده‌اند که تجربه‌ای مهیج و متفاوت را در بازی‌های چند نفره آنلاین به شما هدیه می‌دهد و این تجربه می‌تواند به‌شدت سرگرم‌کننده و اعتیادآور باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Arma 3 و Counter Strike Global Offense را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Eximius Seize the Frontline با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 (x64)
Processor: Intel Core i5-2500K CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or AMD R9 280
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Microphone is highly recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 10 (x64)
Processor: Intel Core i7 4790k CPU
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 or AMD Radeon RX VEGA 56
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Microphone is highly recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Eximius combines tactical First Person Shooter gameplay with high level strategic decision-making of a Real-time Strategy(RTS) game. The game features a competitive 5v5 team battles where players square off in a post apocalyptic urban environment.
Play as a Commander ( RTS ) ; build base, train an army and call down support abilities to help your allies on the ground to gain territory. Play as an Officer ( FPS ) ; lead your infantry squad into combat and crush your enemies with your agile tactics or brute force. Capture resources for your team, upgrade weapons and equip battlesuits suitable for your combat role.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.