بازی جدید لاکپشت های نینجا
محمد صادق شجاعی

بازی جدید لاکپشت های نینجا با الهام از سری God of War در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 4 فروردین 1402 4 دیدگاه
4,613 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار صنعت ویدیو گیم، بازی جدیدی از مجموعه لاکپشت های نینجا (TMNT) با اقتباس از کمیک The Last Ronin مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. با استناد به گفته سازندگان این اثر گیم‌پلی خود را از سری God of War (گاد اف وار) الهام گرفته است.

به گفته داگ روزن که در مالک مجموعه لاکپشت های نینجا یعنی شرکت Paramount Global به عنوان معاون ارشد بازی‌ها و رسانه‌های نو‌ظهور فعالیت می‌کند، بازی جدید سری TMNT همانند کمیک‌های آخرین رونین، اثری تاریک و بزرگ‌سالانه بوده و تفاوت‌های زیادی با بازی‌های رنگارنگ قبلی دارد.

داگ روزن به تازگی مصاحبه‌ای با رسانه Polygon داشته و در قالب آن بازی جدید لاکپشت های نینجا را که در سبک اکشن نقش‌آفرینی و سوم شخص خواهد بود، به عنوان تجربه‌ای شبیه به بازی‌های اخیر سری خدای جنگ معرفی کرده است. همچنین وی اضافه کرده است که بازی جدید TMNT به داستان The Last Ronin وفادار بوده و قرار است آینده‌ای را ترسیم کند که تنها یکی از لاکپشت های نینجا زنده مانده است.

در حالی که سایر بازی‌های اقتباسی از مجموعه TMNT، از جمله بازی Shredder’s Revenge، معمولا حاوی هر چهار لاکپشت نینجا بوده و گاهی کنترل متحدان آن‌ها از جمله اسپلینتر، آپریل اونیل و کیسی جونز را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، اما بازی اقتباسی از کمیک The Last Ronin یک تجربه تک‌نفره خواهد بود. اگر‌چه داگ روزن گفته است که همانند کمیک‌های آخرین رونین، امکان کنترل سایر شخصیت‌ها در بخش‌های فلش‌بک وجود دارد، اما بازی جدید لاکپشت های نینجا در بخش اصلی خود روی تنها کاراکتر بازمانده تمرکز دارد.

زمانی که کمیک The Last Ronin معرفی شد، هویت تنها لاکپشت باقی مانده به صورت یک راز حفظ شد. این مجوعه حول محور یک لاکپشت نینجا می‌گردد که ماسک سیاهی روی صورت داشته و با استفاده از اسلحه‌های تمامی لاکپشت ها یعنی نانچیکو، سای، چوبدست و کاتانا با دشمنانش مبارزه می‌کند. از آن جایی که سه عضو گروه لاکپشت های نینجا و استاد اسپلینتر توسط فوت کلن کشته شده‌اند، آخرین شخصیت باز‌مانده باید در جهت اجرای عدالت و انتقام حرکت کند.

بازی جدید لاکپشت های نینجا

بازی‌های متفاوت از لاکپشت های نینجا ساخته می‌شود

شرکت ‎IDW Publishing کمیک The Last Ronin را به عنوان یک مجموعه کوتاه پنج شماره‌ای آغاز کرد. داستان این مجموعه توسط کوین ایستمن (خالق سری TMNT) و بر اساس ایده‌ای که برای اولین بار با پیتر لیرد در اواخر دهه 1980 مطرح کرد، نوشته شده است.

همانند مجموعه کمیک The Last Ronin، بازی جدید لاکپشت های نینجا مخاطبین بزرگسال را هدف قرار داده و از این جهت در مسیری مشابه با سری Call of Duty که شردر را اضافه کرده، قدم برداشته است. داگ روزن باور دارد فرصت‌هایی برای ساخت چندین اثر با محوریت TMNT برای هر دو گروه سنی جوان و بزرگسال وجود دارد و شرکت پارامونت می‌تواند رویکرد‌های مختلفی را در پیش بگیرد.

داگ روزن اضافه کرده که بازی اقتباسی از کمیک The Last Ronin توسط یک استودیو نا‌شناس در حال ساخت بوده و احتمالا چند سال تا انتشار آن باقی مانده است. با این حال او گفته است که همانند بازی‌های Shredder’s Revenge و Cowabunga Collection، شرکت پارامونت شریک مناسب برای ساخت یک بازی AAA و جاه‌طلبانه از کمیک آخرین رونین را پیدا کرده است.

داگ روزن در پایان گفته است که در ماه‌ها و سال‌های آینده جزئیات بیشتری از بازی اقتباسی از The Last Ronin و سایر آثار مرتبط با لاکپشت های نینجا منتشر خواهد شد. در آینده نزدیک کاراکتر‌های TMNT به Roblox اضافه و انیمیشن سینمایی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem اکران خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی جدید لاکپشت های نینجا چیست؟ آیا موافق روایت یک داستان تاریک و بزرگسالانه بوده یا آثار شاد و رنگارنگ قبلی را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    صادق

    مهمان

    به نظر طنز و شایعه میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سگییییییی

    مهمان

    خب از اول گیم های ninja turtle یک بازی شکل فان و فانتزی و خفنی داشت وخب نمیگم این داستان the last ronin بده و داستان واقعا خوبی داره ولی خب چون اولین باره یک بازی جدی رو از ninja turtle میبینیم شاید اونقدر گیمرو به خودش جذب نکنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یه یارویی

    مهمان

    داستان the last ronin واقعا زیبا و قشنگ بود و خیلی غمگین و الان هم که خبر از ساخت بازی به جای انیمیشن کردنش اومده و خب خاطره های خوشی از نسخه های قبلشون ساختن احتمالا این یکی رو هم یک‌گیم‌ عالی نه ولی خوب یا متوسط هست البته اگر درست و حسابی روش کار یشه و سریع برای ول بازی عرضه نکنند

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ناشناس در پاسخ به یه یارویی

      مهمان

      بدون شک اگر ساختش تأیید شود یک جمله خلاصه :
      بازی چرت و مزخرفی است
      همین