TMNT-Game
یحیی رحیمی

بازی تراز اول لاکپشت های نینجا سال 2023 عرضه می‌شود

یحیی رحیمی 13 شهریور 1401 1 دیدگاه
2,199 بازدید

شرکت‌های Nickelodeon و پارامونت در حال برنامه‌ریزی برای انتشار بازی لاکپشت‌های نینجا جدید در سال 2023 هستند. این بازی برعکس عناوین اخیر که کوتاه و دوبعدی بوده‌اند، اثری تراز اول با بودجه زیاد خواهد بود و پس از سال‌ها، اثری متفاوت از این سری خواهیم دید. بازی‌های مختلف Ninja Turtles در سال اخیر منتشر شده‌اند که تازه‌ترین آن‌ها نیز کلکسیون Cowabunga، شامل بازی‌های کلاسیک این فرنچایز بود.

بازی Shredder’s Revenge از جمله عناوین مهمی بود که دو ماه پیش منتشر شد و تیم بزرگی روی آن کار کرده بودند. به نظر می‌رسد که سال 2023 نیز برای طرفداران لاکپشت های نینجا شلوغ خواهد بود و بازی‌های تازه‌ای عرضه خواهند شد. طبق آخرین اخبار بازی، اثر تراز اول TMNT در حال ساخت است و توسعه‌دهنده برای انتشار آن در سال آینده میلادی آماده می‌شود.

این خبر توسط کاربر وب‌سایت ResetEra به نام P-Bo منتشر شده و منبع آن نیز نسخه جدید مجله Toy World است. این مجله، ساخت بازی جدید لاکپشت های نینجا را تائید می‌کند و در بخشی نیز به موفقیت بازی‌های این سری در سال اخیر می‌پردازد. این مجله پس از آنکه به فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles می‌پردازد، به سراغ بازی‌های جدید می‌رود. طبق گفته این مجله، شرکت پارامونت به دنبال انتشار ریمستر کلکسیون Cowabunga کونامی در پایان سال است و یک بازی تراز اول جدید TMNT هم در سال آینده عرضه می‌کند.

بازی لاکپشت های نینجا

بازی جدید لاکپشت های نینجا

مجله دنیای اسباب‌بازی به جزئیات بازی ورود نکرده و مشخص نیست که داستان بازی در مورد کدام دوره خواهد بود و همچنین چه عنوانی را خواهیم داد. از آنجایی که واژه‌های «جدید» و «تراز اول» به کار رفته‌اند، واضح است که با یک بازی ساده مانند Shredder’s Revenge روبه‌رو نیستیم؛ بلکه این اثر روی گروه متفاوتی از لاک‌پشت‌های نینجا تمرکز می‌کند و به تیم دهه هشتاد آن‌ها نمی‌پردازد. در حال حاضر تنها می‌توان به گمانه‌زنی پرداخت و باید منتظر معرفی رسمی باشیم.

از آنجایی که سال 2023 مصادف با پخش فیلم Ninja Turtles است، احتمال آنکه بازی جدید هم هم‌زمان با آن عرضه شود وجود دارد. عده‌ای می‌گویند که بازی لاکپشت‌ های نینجا بر اساس همین پروژه ساخته می‌شود و این دو به همدیگر شباهت خواهند داشت. گفتنی است این بازی کاملاً جدید خواهد بود و از ایده‌های تازه‌ای استفاده می‌کند که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها دریافت می‌کنیم. ممکن است که معرفی بازی TMNT جدید در گیم اواردز امسال انجام شود و منتظر خبرهای بیشتر باشید. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    این بازی جدیدش 2022 که افتضاح بود

    پاسخ دهید