بازی TMNT Splintered Fate
محمد صادق شجاعی

بازی TMNT Splintered Fate منتشر شد

محمد صادق شجاعی 16 اردیبهشت 1402 2 دیدگاه
6,462 بازدید

لاک پشت های نینجا در قالب بازی TMNT Splintered Fate که هم اکنون منتشر شده است، وارد داستان جدیدی شده و ماموریت تازه‌ای را دنبال می‌کنند. این اثر اقتباسی از مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles در سبک روگ لایک بوده و به وضوح یاد‌آور دیگر اثر مشهور این سبک، یعنی بازی Hades است.

داستان بازی TMNT Splintered Fate توسط کوین مایکل جانسون، مدیر نو‌آوری این اثر، به همراه تام والتز، نویسنده کتاب‌های کمیک، نوشته شده است. بازی مذکور از جایی آغاز می‌شود که استاد اسپلینتر ناپدید شده است. در این شرایط اعضای گروه لاک پشت های نینجا یعنی لئوناردو، مایکل آنجلو، دوناتلو و رافائل سرتاسر شهر نیویورک، از پشت‌بام‌ها گرفته تا خیابان‌ها و فاضلاب‌ها را به دنبال استاد خود جستجو کرده و در عین حال تلاش می‌کنند که مسئول ربودن او را پیدا کنند. در این راه لاک پشت های نینجا با شخصیت‌هایی از جمله آپریل اونیل، متالهد و کیسی جونز رو‌به‌رو می‌شوند که هر یک سرنخ‌هایی درباره محل استاد اسپلینتر ارائه می‌دهند.

از آن جایی که بازی TMNT Splintered Fate یک اثر روگ لایک است، لاک پشت های نینجا در هر دور از بازی قدرت‌های تصادفی و توانایی‌های مبارزه منحصر‌به‌فرد به دست می‌آورند. از بین این موارد می‌توان به ضربه‌های آتشین، حملات سریع‌تر و افزایش قدرت ضربات به ازای کاهش سطح سلامتی اشاره کرد. همانند بازی Hades، به مرور بخش‌های مختلفی از بازی TMNT Splintered Fate به صورت تصادفی تغییر می‌کنند. برای مثال چیدمان هر یک از مراحل تغییر کرده و باس‌ها قدرت‌های اضافه به دست می‌آورند.

بازی TMNT Splintered Fate

حضور شخصیت‌های لاک‌پشت‌های نینجا در TMNT Splintered Fate

بازی TMNT Splintered Fate جدید‌ترین اثر اقتباسی از لاک پشت های نینجا به صورت بازی ویدیویی است. اخیرا آثار مختلفی از جمله Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection و TMNT Shredder’s Revenge در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. شرکت پارامونت برنامه‌های مختلفی برای لاک پشت های نینجا دارد که یکی از آن‌ها ساخت بازی AAA بر اساس کمیک The Last Ronin است. همچین مدتی پیش شخصیت شردر به بازی Call of Duty: Warzone 2.0 اضافه شد.

خارج از دنیای بازی‌های ویدیویی، انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا به نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem قرار است در اواخر امسال اکران شود. همچنین کمیک مشترک سریال Stranger Things و TMNT مدتی پیش معرفی شد.

بازی TMNT Splintered Fate توسط استودیو Super Evil Megacorp ساخته شده که تولید بازی‌های محبوبی از جمله Vainglory و Catalyst Black را در کارنامه دارد. این بازی در حال حاضر از طریق سرویس Apple Arcade روی کامپیوتر‌های مک، Apple TV و iOS قابل بازی است.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Sadra

    مهمان

    ببخشید ممکنه که این بازی برای گوشی یا pc منتشر بشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      رضا در پاسخ به Sadra

      مهمان

      آره داش برای موبایل و PC هم هست