انتشار بازی Crash Team Rumble
علیرضا نظری

تاریخ انتشار بازی Crash Team Rumble اعلام شد

علیرضا نظری 4 فروردین 1402 بدون دیدگاه
1,221 بازدید

شرکت Activision و استودیو Toys for Bob به طور رسمی تاریخ انتشار Crash Team Rumble (کرش تیم رامبل) را اعلام کردند. بر این اساس، این اثر چند نفره آنلاین 4v4 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، سری ایکس باکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در تاریخ 20 ژوئن 2023 (30 خرداد 1402) عرضه خواهد شد. همچنین، کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند به نسخه بتای خصوصی که از 20 تا 24 آوریل (31 فروردین تا 4 اردیبهشت) آغاز می‌شود، دسترسی پیدا کنند.

طبق گزارش‌ها، در بازی Crash Team Rumble از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌شود، اگرچه مشخص نیست که آیا در طول نسخه بتا این امکان وجود خواهد داشت یا خیر. همچنین، گفته می‌شود که نسخه استاندارد 29.99 دلار قیمت دارد و همراه با بازی پایه، دسترسی به بتل پس پرمیوم را برای فصل 1 فراهم می‌سازد. نسخه Deluxe نیز با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسد و همراه با محتوای مشابه نسخه استاندارد، حای بتل پس فصل 2، Proto Pack (شامل چندین اسکین و یک بنر) و 25 سطح از بتل پس فصل اول می‌شود.

همانطور که توسط شرکت اکتیویژن اعلام شده است، برای کسانی که بازی را پیش خرید می‌کنند، یک نسخه بتا خصوصی از 20 تا 24 آوریل وجود خواهد داشت و دارای پنج قهرمان با نام‌های کراش، کوکو، دکتر نئو کورتکس، تاونا و دینگودیل ارائه می‌شود که هر کدام دارای توانایی‌ها، سبک بازی و نقش‌های منحصربه‌فردی هستند. علاوه بر این، سه نقشه نیز در نسخه بتا گنجانده خواهد شد.

انتشار بازی Crash Team Rumble

تاریخ انتشار بازی Crash Team Rumble

بازی کرش تیم رامبل، بازیکنان را به مسیر کاملا جدید و غیرمنتظره می‌برد و قهرمانان و شروران نمادین سری کرش را در یک رقابت تیمی چهار در مقابل چهار قرار می‌دهد. در هر مسابقه، دو تیم وظیفه دارند تا میوه وومپا بیشتری نسبت به دیگری بدست آورند و در عین حال، از انجام همین کار در تیم مقابل جلوگیری کنند. هر قهرمان دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در طول مسابقه پیاده‌سازی کنند. کار تیمی در هر مسابقه ضروری است، زیرا بازیکنان باید با یکدیگر همکاری کنند تا بیشترین میوه وومپا را جمع آوری کرده و به ثمر برسانند.

پل یان، رئیس استودیوی Toys For Bob، گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که طرفداران با Crash Team Rumble در طول بتای بسته ماه آوریل وارد عمل شوند. به راستی که ما برای بازخوردهای جامعه بازیکنان ارزش قائل هستیم و از این امر برای ارائه یک تجربه شگفت‌انگیز در روز انتشار بازی استفاده می‌کنیم. شما را در بتای محدود می‌بینیم!»

شایان ذکر است، بازی Crash Team Rumble اولین بار در رویداد گیم اواردز 2022 معرفی شد. این بازی تازه‌ترین اثر از سری کرش بندیکوت محسوب می‌شود. پیش از این بازی‌های Crash Bandicoot: On the Run (محصول شرکت King) و Crash Bandicoot 4: It’s About Time (محصول استودیو Toys for Bob) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. نظر شما در مورد اثر جدید سری Crash Bandicoot (کرش بندیکوت) چیست؟ آیا این تجربه چند‌نفره نظر شما را جلب کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.