call-of-duty-modern-warfare-crossbow-how-to-unlock
یحیی رحیمی

حجم آپدیت بعدی Modern Warfare مشخص شد؛ تفنگ جدیدی لو رفت

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
532 بازدید

استودیو Infinity Ward در پست جدید بلاگ خود حجم آپدیت بعدی بازی Call of Duty Modern Warfare را مشخص کرده است. به نظر می رسد که این آپدیت جدید تنها به رفع باگ ها و یک سری تغییرات در بخش Warzone خلاصه خواهد شد و در نتیجه لازم است 15 گیگابایت فضا برای دانلود این آپدیت داشته باشید.

در این پست جدید بیان شده است که حجم آپدیت روز سه شنبه برای کنسول Xbox One و PS4 حدود 15 گیگابایت خواهد بود. برای دسترسی به بازی اصلی باید این آپدیت را حتما نصب کرد و بدون آن نمی توانید وارد سرورهای بازی شوید.

این پچ از امروز در دسترس خواهد بود و قرار است علاوه بر رفع باگ های مختلف، مود Shoot the Ship را نیز به بازی اضافه می کند و همچنین یک سری تغییرات نیز برای حالت Gunfight دارد. در خبر دیگری اما یک گیم پلی بسیار کوتاه از فصل سوم بازی Call of Duty Modern Warfare منتشر شده است که یک تفنگ LMG جدید را معرفی می کند که البته این تفنگ نیز قبلا در نسخه های پیشین وجود داشته است.

این تصویر از TheGamingRevolution منتشر شده است که تابه حال اطلاعات بسیار زیادی را از سری بازی ندای وظیفه لو داده است و بسیاری نیز از این اطلاعات لو رفته درست از آب درآماده اند. این فرد ادعا کرده است که اسم تفنگ جدید M249 SAW است که شبیه مدل M240 است و مشخص نیست که همان مدل را شاهد هستیم یا یک مدل کاملا جدید است.

در ادامه این فرد ادعا کرده است که یک پوسته جدید قرار است به بازی اضافه شود و احتمالا در این آپدیت امروز گنجانده خواهد شد. باید منتظر خبرهای بیشتری در این مورد باشیم. فعلا می توان گفت که آپدیت جدید Call of Duty Modern Warfare امروز با حجم 15 گیگابایت منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.