محتواهای بازی High on Life (های ان لایف)
محمد صادق شجاعی

محتواهای جدیدی برای بازی High on Life منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
220 بازدید

استودیو Squanch Games با انتشار یک توییت در صفحه رسمی بازی High on Life (های ان لایف) تایید کرده است که محتواهای جدیدی برای این اثر با نام High on Knife منتشر خواهد شد.

در توییت منتشر شده از سوی استودیو اسکوانچ گیمز چنین آمده است: «محتوای جدید بازی High on Life در حال آماده شدن است. به زودی منتشر خواهد شد». در کنار این متن، ویدیوی کوتاهی نیز ارائه شده که لوگوی High On Knife را به صورت خونین به نمایش می‌گذارد. به جز این موارد، هیچ جزئیات بیشتری از جمله تاریخ انتشار یا آن چه که در قالب محتواهای جدید بازی های ان لایف در دسترس قرار می‌گیرد، به اطلاع علاقه‌مندان نرسیده است. با این حال بر اساس لوگوی موجود در ویدیو، احتمالا یک بسته الحاقی با مضمون ترسناک منتشر خواهد شد.

بدون شک ارائه محتواهای جدید برای بازی High on Life برای طرفداران این اثر خبر خوش‌حال‌کننده و هیجان‌انگیزی است. با این وجود، این سوال پیش می‌آید که آیا در صورت بازگشت کنی، صدا‌پیشه او تغییر کرده یا همچنان جاستین رویلند این وظیفه را بر‌عهده خواهد داشت. این امر از آن جهت است که جاستین رویلند اخیرا به دلیل اتهامات مختلف از سمت خود در استودیو Squanch Games استعفا داده است.

محتواهای بازی High on Life (های ان لایف)

احتمال عدم حضور جاستین رویلند در محتواهای بازی High on Life

جاستین رویلند که بیشتر به عنوان خالق مجموعه Rick and Morty شناخته می‌شود، به عنوان صدا‌پیشه اسلحه‌ای به نام کنی در بازی High on Life حضور داشته است. با توجه به شرایط او، در صورتی که کنی در محتواهای جدید بازی های ان لایف حاضر باشد، احتمالا فرد دیگری به عنوان صدا‌پیشه فعالیت خواهد کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که جاستین رویلند قبل از ترک استودیو اسکوانچ گیمز مراحل ضبط صدای کنی را انجام داده باشد.

علی‌رغم حاشیه‌های مربوط به جاستین رویلند، بازی High on Life در اواخر سال گذشته انتشار موفقی را تجربه کرد. این اثر اکشن و طنز‌آمیز در روز اول انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه و به سرعت به یکی از بزرگ‌ترین آثار تک‌نفره در تاریخ این سرویس تبدیل شد. همچنین بازی های ان لایف موفق‌ترین بازی منتشر شده روی سرویس Xbox Game Pass در تمام طول سال 2022 است.

با وجود موفقیت‌های بازی High on Life در جذب بازیکنان، این اثر چندان در جلب نظر منتقدین موفق نبوده است. در حال حاضر نسخه کامپیوتر این اثر توانسته امتیاز 69 را از 34 نقد دریافت کند. این در حالی است که نسخه ایکس باکس سری ایکس از 48 نقد میانگین امتیاز 67 را به خود اختصاص داده است.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.