the division 2
یحیی رحیمی

زمان شروع و حجم بسته الحاقی The Division 2: Warlords of New York مشخص شد

یحیی رحیمی 13 اسفند 1398 بدون دیدگاه
852 بازدید

چند هفته پیش بسته الحاقی The Division 2: Warlords of New York معرفی شد. این بسته الحاقی بازیکنان The Division 2 را به شهر نیویورک بازمی گرداند و آن‌ها را با یکی از خطرناک ترین دشمنانی که تا به حال وجود داشته است روبه رو می کند. زمان انتشار دقیق این آپدیت و همچنین حجم دانلودی مورد نیاز برای پلتفرم های مختلف از طرف توسعه دهنده اعلام شده است.

عرضه بسته الحاقی The Division 2: Warlords of New York امروز شروع می شود و زمان عرضه آن بستگی به کشور و پلتفرم مخصوص خود دارد. قرار است که سرورهای بازی به زودی برای اعمال این آپدیت خاموش شوند و اینکه چه زمانی این سرورها آفلاین خواهند بود مشخص نیست و با توجه به اینکه هم آپدیت 8.1 بازی و این بسته الحاقی اعمال می شوند، احتمالا چند ساعتی آفلاین خواهیم بود.

فرقی ندارد که DLC جدید را دریافت کنید یا خیر باید حتما آپدیت 8 بازی را دانلود کنید. عجیب است که با عدم دریافت این بسته الحاقی، هنوز باید حجم بالایی را دانلود کنید و به نظر می رسد که تمام فایل ها همراه یکدیگر باشند. حجم دانلودی برای پلتفرم های مختلف اعلام شده است و اگر بازی شما آخرین آپدیت را داشته باشد، نیاز به دانلود این حجم از محتوا دارید:

  • PC: 42GB patch.
  • PS4: 14-16GB patch.
  • Xbox One: 60GB patch.

اگر تازه بازی را خریداری کرده اید یا آن را از سیستم خود پاک کرده اید، باید گفت که حجم بیشتری را باید دانلود کنید و این حجم نیز به شرح زیر است:

  • PC: 60GB download.
  • PS4: 114-118GB download.
  • Xbox One: 70-74GB download.

افرادی که بسته الحاقی The Division 2: Warlords of New York را پیش خرید کرده اند، می توانند همین الان به دانلود آن بپردازند. اما در مورد زمان شروع این بسته الحاقی باید گفت که اگر کاربر PC هستید، ساعت 3 بعد از ظهر به وقت ایران، روند انتشار برای شما شروع شده است. در صورتی که کاربر PS4 یا Xbox One هستید نیز باید گفت که ساعت 3 و نیم عصر به وقت ایران این آپدیت را دریافت خواهید کرد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.