PlayerUnknown's Battlegrounds
یحیی رحیمی

PlayerUnknown’s Battlegrounds برای پلتفرم موبایل نیز منتشر شد

یحیی رحیمی 29 اسفند 1396 بدون دیدگاه
915 بازدید

استدیو بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با انتشار اعلامیه‌ای همه را غافل‌گیر کرد. این شرکت نسخه‌ای از بازی خود را برای پلتفرم موبایل نیز منتشر ساخته است. پیش‌تر این بازی تنها در چندین کشور در دسترس بود اما به نظر می‌رسد که این بازی مناطق بیشتری را تحت پوشش خود قرار داده است. چند روز پیش بود که نسخه مخصوص سیستم‌عامل iOS بازی Fortnite نیز منتشر شد و با اضافه شدن PUBG به این عرصه، شاهد جدال‌های دوباره طرفداران این دو بازی خواهیم بود.

PUBG برخلاف Fortnite برای هر دو سیستم‌عامل iOS و Android منتشرشده است و همچنین به‌طور رایگان در دسترس عموم است. نسخه‌های مخصوص رایانه‌های شخصی و کنسول Xbox One این بازی پولی هستند اما رایگان کردن این بازی برای پلتفرم موبایل تصمیم خوبی است و می‌تواند باعث جذب بازیکنان بیشتر شود. اکانت رسمی بازی در توییتر با طعنه به Fortnite بیان کرده است که: حالا می‌توانید Battle Royale واقعی را روی موبایل‌های خود تجربه کنید.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر از بازی هستید، می‌توانید ویدیو اجرا آن روی iPhone X را مشاهده کنید. بازی برای موبایل و دستگاه‌های زیادی که از سیستم‌عامل‌های iOS و Android پشتیبانی می‌کنند در دسترس است. همچنین تنظیمات گرافیکی مختلفی نیز برای دریافت بهترین تجربه ممکن در دسترس هستند. گفتنی است که این نسخه درحال‌توسعه است و بر اساس گفته‌های توسعه‌دهندگان، آپدیت‌های بیشتری برای آن منتشر خواهند شد. PUBG نیز همانند Fortnite مشکلاتی در کنترل‌های بازی دارد اما با توجه به تغییرات اساسی در گیم پلی می‌توان آن را تحمل کرد.

Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.