تجربه بازی Hogwarts Legacy
محمد صادق شجاعی

بازی Hogwarts Legacy بیش از 400 میلیون ساعت تجربه شده است

محمد صادق شجاعی 23 اسفند 1401 بدون دیدگاه
428 بازدید

Avalanche Software اعلام کرده که اثر جهان باز و اقتباسی این استودیو از دنیای جادوگری و مجموعه هری پاتر یعنی بازی Hogwarts Legacy (هاگوارتز لگسی) به میزان حدودا 400 میلیون ساعت تجربه شده است.

بازی Hogwarts Legacy از همان روز‌های ابتدایی انتشار توانسته خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر ثبت کند. این اثر اکشن نقش‌آفرینی و Open-World در زمان انتشار بیش از 12 میلیون نسخه فروش و درآمدی بالغ بر 850 میلیون دلار داشته است. همچنین فروش نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی هاگوارتز لگسی در انگلستان، دو برابر بیشتر از بهترین اثر قرن یعنی بازی Elden Ring است.

با توجه به آمار فروش بازی Hogwarts Legacy و استقبال بازیکنان از این اثر جای تعجب نیست که طرفداران ساعات زیادی را به تجربه این اثر اختصاص داده شده باشد. با استناد به پست جدید منتشر شده در صفحه رسمی بازی هاگوارتز لگسی در شبکه اجتماعی توییتر، از زمان انتشار این اثر در حدود یک ماه پیش، بازیکنان در مجموع بیش از 406 میلیون ساعت از وقت خود را به تجربه آن اختصاص داده‌اند.

تجربه بازی Hogwarts Legacy

نسخه نسل هشتم Hogwarts Legacy با تاخیر منتشر می‌شود

علاوه بر این چندین آمار دیگر نیز توسط سازندگان ارائه شده است. بر اساس توییت مذکور، بازیکنان بازی Hogwarts Legacy تعداد 674 میلیون گیاه جادویی را رشد داده‌اند، 405 میلیون معجون درست کرده‌اند و موفق به شکست 2.25  میلیارد جادوگر سیاه شده‌اند.

بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. به تازگی تاریخ انتشار نسخه نسل هشتم به تعویق افتاده و کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند این اثر را در تاریخ 5 مه (15 اردیبهشت 1402) تجربه کنند. لازم به ذکر است که نسخه نینتندو سوییچ بازی هاگوارتز لگسی در تاریخ 25 جولای (3 مرداد 1402) در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.