بازی GTA V Last Dose
یحیی رحیمی

بازگشت تراپیست مایکل در بسته الحاقی جدید GTA V

یحیی رحیمی 19 اسفند 1401 بدون دیدگاه
1,903 بازدید

آپدیت Drug War بازی GTA V در شرف پایان است و راکستار گیمز پایان مناسبی به داستان شخصیت‌های Dax و Fooliganz در بسته الحاقی جدید ارائه می‌کند. دی‌ال‌سی Last Dose رسماً برای بازی جی‌ تی ای آنلاین معرفی شد که روز شانزدهم مارس به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد. محتوای جدید بازی با حضور تراپیست ویژه مایکل ارائه می‌شود و او نقش مهمی در ادامه داستان بازی خواهد داشت.

دکتر فریدلندر که نقش مهمی در داستان بازی GTA V داشت به بازی برمی‌گردد. فریدلندر فردی است که مایکل است که خود را تراپیست جا زده بود و مبالغ هنگفتی هر بار از مایکل دریافت می‌کرد و در آخر هم هیچ تأثیری روی روان او نگذاشت. اگر داستان بازی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که حضور در تلویزیون به این تراپیست پیشنهاد می‌شود و او تصمیم می‌گیرد که زندگی مایکل را در تلویزیون شرح دهد. مایکل او را پیدا می‌کند و تهدید به مرگش می‌کند. دو گزینه در آخر پیش روی بازی‌کننده است، اینکه بگذارد او زنده بماند یا اینکه کلکش کنده شود. بهترین انتخاب آن است که بگذارید دکتر زنده بماند.

بسته الحاقی Last Dose با بازگشت این شخصیت نچسب همراه است. فریدلندر این بار یک شرکت داروسازی به نام فریدمایند تأسیس کرده است. این شرکت در تولید داروهای روان‌گردان و تراپی با توهم‌زایی فعالیت می‌کند. این دکتر می‌گوید که داروی ویژه‌ای ساخته است که ده برابر بیشتر از مجیک ماشروم توهم‌زا است و به این شکل می‌خواهد خود را به سلطان موادفروش‌ها تبدیل کند. این مسئله باعث شده تا کسب و کار Dax و Fooliganz با مشکل مواجه شود و آنها در خطر ورشکستگی قرار بگیرند. خواهید دید که جریان بسته الحاقی GTA V به تنش میان این دو خواهد پرداخت و اینکه جنگ تباه‌کارها به اوج خواهد رسید.

GTA V GTA Online Last Dose

بسته الحاقی GTA Online Last Dose

آپدیت جدید GTA V مراحل داستانی تازه‌ای به بخش آنلاین اضافه می‌کند. مأموریت‌های جدید کاملاً با فضای بازی جی‌تی‌ای همخوانی دارند و این آپدیت قرار است پایانی بر داستانی باشد که در طی فصل گذشته روایت شود. با توجه به تریلر جدید، شاهد انفجارهای مهیج، خیانت و روندی جذاب پر از احساسات و رنگ‌های متفاوت خواهد بود. سرنخ‌هایی از حمله آدم فضایی‌ها هم وجود دارد و آپدیت جدید از لحاظ محتوا هیچ کم و کسری ندارد. بسته الحاقی Last Dose روز شانزدهم مارس (25 اسفند) برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی کاملاً رایگان است. برای تجربه آن باید محتوای پیشین را دریافت کرده باشید و با شخصیت‌های Ron و اعضای گروه فولیگانز آشنا شده باشید.

فصل جدید GTA Online با افزودن ماشین‌ها و آیتم‌های تزئینی بیشتر همراه است. طراح بخش آنلاین در مصاحبه‌ای گفته است که روند انتشار آپدیت GTA V همچنان تا پایان سال 2023 ادامه دارد و آپدیت‌های بیشتری در راه هستند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.