دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای PC
دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای PC

پارسی گیم 3 خرداد 1402 بدون دیدگاه
4,433 بازدید

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای کامپیوتر

با گذر زمان شاهد شکل‌گیری آثار ژانر بقا هستیم که پیچیده‌تر و گسترده‌تر از بازی‌های قدیمی هستند. هر ساله می‌توان کلی بازی بقای متفاوت در بازار پیدا کرد که بازیکنان را به چالش می‌کشند. Smalland Survive the Wilds یک بازی مهیج است که بازیکنان را به جای یک انسان کوچک قرار می‌دهد که در تلاش برای زنده ماندن در دنیای خطرناک و غیر قابل بخشش است. این بازی یک تجربه بقای واقع‌گرایانه را ارائه می‌دهد، به‌طوری‌که بازیکنان باید منابع را جمع آوری کنند، ابزارها و سلاح‌های خود را بسازند و سرپناهی بسازند تا از خود در برابر عناصر و موجوداتی که در زمین پرسه می‌زنند محافظت کنند. بازیکنان بازی را با چیزی جز لباس خود شروع می‌کنند و باید به یاد بگیرند که چگونه منابعی مانند غذا، آب و چوب را جمع آوری کنند تا زنده بمانند.

این بازی همچنین دارای یک مکانیک منحصر به فرد کوچک شدن است که باعث می‌شود همه چیز در جهان بزرگ‌تر و خطرناک‌تر احساس شود و یک لایه اضافی از تنش و هیجان را به گیم پلی اضافه می‌کند. همان‌طور که پیشرفت می‌کنند، می‌توانند ابزارها و سلاح‌های پیشرفته‌تری بسازند که بقا را آسان‌تر می‌کند، اما همیشه باید مراقب خطرات و چالش‌های جدید باشند. سیستم آب و هوای بازی همچنین یک لایه سختی اضافی اضافه می‌کند، به‌طوری‌که بازیکنان باید با باران، برف و حتی رعد و برق که می‌تواند به ساختار آنها آسیب برساند و بقا را دشوارتر کند، مبارزه کنند. طراحی جهان باز این بازی همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با سرعت خود محیط را کشف کنند و در این مسیر چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را دیده و با آن‌ها روبرو شوند.

بازی Smalland Survive the Wilds عنوانی در سبک بقا است که تجربه‌ای منحصر به فرد و به شدت اعتیادآور را به بازیکنان ارائه می‌دهد. این بازی با مکانیک‌های واقع‌گرایانه بقا، گرافیک زیبا و گیم پلی چالش برانگیز، برای هر کسی که عاشق بازی‌های بقا است یا به دنبال یک تجربه جدید و هیجان انگیز است، اثری ضروری بوده و دانلود کردنش به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های 7 Days to Die و Outward Definitive Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-9400 CPU @ 2.90GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650 or equivalent
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: Connecting to Epic EOS is required for online multiplayer

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-9700 CPU @ 3.00GHz or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 or equivalent
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 1080p 60 fps on Ultra settings

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“Before the time of the giants, we lived freely under the Sun and Moon. Centuries have passed, but those stories of the surface world have been passed down through the generations. Now the giants are gone, and you, Vanguard, must venture out into the wilds once more, on an urgent mission. Be brave, and do not falter…”
Traverse lake sized puddles, scale skyscraper sized trees, scramble through cavernous cracks in roads, as you experience a huge open world from a new perspective. Explore dense forests, hazardous swamps and strange ruins left over from the time before. Uncover lore and knowledge from hidden NPCs scattered throughout the world and learn to survive in this vast wilderness.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.