یحیی رحیمی

شخصیت اصلی بازی Witcher در بازی SoulCalibur 6 حضور خواهد داشت

یحیی رحیمی 25 اسفند 1396 بدون دیدگاه
809 بازدید

کمتر کسی پیدا می‌شود که با سری بازی‌های Witcher آشنایی نداشته باشد. شخصیت اصلی بازی به نام Geralt of Rivia محبوبیت بسیاری پیدا کرد و اگر دلتان برای تجربه دوباره این شخصیت تنگ‌شده است؛ خبری خوبی برایتان داریم. Geralt بار دیگر با حضور در بازی SoulCalibur 6 قابل بازی کردن خواهد بود. حضور این شخصیت دوست‌داشتنی توسط هر دو استدیو Namco و CD Project Red تأییدشده است و قرار است که این شخصیت در یک Arena طراحی‌شده بر اساس سری بازی‌های Witcher حضورداشته باشد.

بر اساس اعلام این استدیو، شیوه مبارزه این شخصیت مطابق بازی اصلی خواهد بود و تنها تفاوت آن، تغییر از حالت جهان باز به مبارزه‌ای است. حرکات او دارای ترکیبی از شمشیربازی، حملات بدنی و جادو خواهد بود. صدای این شخصیت نیز همان صدا پرداز اصلی بازی است و حتی موسیقی پشت‌صحنه نیز همان موسیقی به‌یادماندنی بازی Witcher خواهد بود. Marcin Momot، مدیر انجمن استدیو CD Project Red، در این مورد گفت:

ما با طراحان استدیو Bandai Namco برای بازسازی درست شخصیت Geralt همکاری کردیم و Assest های گرافیکی بازی Witcher 3: Wild Hunt را همانند مدل Geralt، انیمیشن‌ها و سلاح‌هایش را با آن‌ها به اشتراک گذاشتیم. من فکر می‌کنم که Bandai Namco کار خارق‌العاده‌ای در طراحی جزئیات و همچنین معرفی Witcher به بازیکنان SoulCalibur انجام داده است و ما امیدواریم که طرفداران هر دو بازی از آن لذت ببرند.

دیگر شخصیت‌هایی که به بازی SoulCalibur اضافه‌شده‌اند، Ivy و Zasalamel نام دارند. شخصیت Ivy Valentive دارای قابلیت تغییر بین دو سلاح شمشیر و شلاق خاردار را دارد. Zasalamel نیز تبحر فوق‌العاده‌ای در نبردهای نزدیک دارد. شخصیت‌های قدیمی چون Kilik و Nightmare نیز به بازی برگشته‌اند. هنوز تاریخ رسمی در مورد انتشار بازی در دسترس نیست. انتظار می‌رود بازی در سال جاری میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.