دانلود بازی The Legend of Heroes Kuro no Kiseki برای PC
دانلود بازی The Legend of Heroes Kuro no Kiseki برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Legend of Heroes Kuro no Kiseki برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1401 بدون دیدگاه
4,030 بازدید

دانلود بازی The Legend of Heroes Kuro no Kiseki برای کامپیوتر

ژانر نقش آفرینی ژاپنی بدون شک در حال رشد و گسترش در غرب است. The Legend of Heroes Kuro no Kiseki یک بازی ویدئویی نقش آفرینی محصول سال ۲۰۲۱ است که توسط Nihon Falcom ساخته شده است. این بازی بخشی از سری Trails بوده که خود بخشی از فرنچایز بزرگ‌تر The Legend of Heroes است و اولین بازی در آرک داستانی Kuro no Kiseki محسوب می‌شود. این بازی نیمه دوم سری Trails را نشان می‌دهد و اولین موردی است که در جمهوری Calvard اتفاق می‌افتد.

این بازی داستان دنبال Van Arkride را دنبال می‌کند؛ مرد جوانی است که به عنوان یک Spriggan مشغول فعالیت است (ترکیبی از یک شکارچی جایزه بگیر و کارآگاه). داستان از قالب فصل پیروی می‌کند. در هر فصل، بازیکن یک روز را در شهر ادیت می‌گذراند و در آنجا آزاد است تا باشخصیت‌ها ارتباط برقرار کند و مأموریت‌های فرعی را انجام دهد. هنگامی که داستان پیشرفت می‌کند، بازیکن را به مکان دیگری می‌فرستد که در آن یک عضو جدید به حزب می‌پیوندد و ماجراهای تازه‌ای را تجربه کند.

به طور کلی این بازی دارای یک جهان بزرگ‌تر از آثار قبلی سری است. Kuro no Kiseki برای اولین بار در این سری، دارای یک سیستم هم ترازی مبتنی بر قانون، هرج و مرج و ترکیبی از این دو است. در حالی که این سیستم بر داستان یا پایان اصلی تأثیر نمی‌گذارد، گزینه‌هایی را باز می‌کند که به بازیکن اجازه می‌دهد در نقطه خاصی از بازی با گروه‌های خاصی متحد شود و رویدادها و دیالوگ‌های منحصر به فردی را ایجاد کند. تجربه این بازی نقش آفرینی پیچیده و خیره کننده به تمامی گیمرهای دنیا توصیه می‌شود.

بازی The Legend of Heroes Kuro no Kiseki عنوانی در سبک نقش آفرینی ژاپنی است. این بازی شامل سیستم مبارزات ترکیبی اکشن و نوبتی است. بازی بازیکن را تشویق می‌کند که از هر دو حالت استفاده کند که می‌تواند آزادانه بین باس فایت ها که منحصراً مبتنی بر نوبت هستند، جابه‌جا شوند. تجربه این اثر حیرت انگیز به تمامی گیمرها توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Labyrinth of Galleria The Moon Society و Yggdra Union را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Legend of Heroes Kuro no Kiseki برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Settings: 1080p, 30 FPS, Performance Graphics Profile

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i5-10400
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Settings: 1440p, 60 FPS, High Graphics Profile

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

After the war, Calvard is enjoying unprecedented economic prosperity. However, the public grows uncertain as the number of immigrants increases and political reform runs rampant. Follow Van, a young man and local spriggan, on a unique request that will prove more than he bargained for. Will the nation fall into chaos?
The AT (Action Time) battle system has been completely revamped, transitioning seamlessly from field battles to turn-based combat. The sixth-generation combat orbment, Xipha, offers a revolutionary combat experience unique to this iteration of the Trails series!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.