سریال The Last of Us
یحیی رحیمی

بلا رمزی: پایان سریال Last of Us باعث اختلاف‌نظر شدید می‌شود

یحیی رحیمی 14 اسفند 1401 1 دیدگاه
1,386 بازدید

فصل اول سریال The Last of Us شبکه اینترنتی HBO به پایان نزدیک می‌شود. تنها دو قسمت از فصل اول باقی مانده است و به نظر می‌رسد که اتفاقات زیادی رخ دهند. افرادی که بازی لست آو آس را تجربه کرده باشند، می‌دانند که چه اتفاقات ناخوشایندی در شرف رخ دادن است. پایان بازی پس از سال‌ها همچنان جنجال می‌سازد و طرفداران را به دو دسته تبدیل کرده است. بلا رمزی، بازیگر نقش الی در سریال می‌گوید که قسمت آخر Last of Us باعث اختلاف نظر جدی طرفداران خواهد شد.

بلا رمزی در گفتگو با مجله Vogue در مورد قسمت پایانی لست آو آس گفت: «این قسمت قرار است موجب اختلاف نظر شدید شود.» درصورتی‌که بازی را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید سریال را بدون اسپویل تماشا کنید، لطفاً از مطالعه ادامه مطلب خودداری کنید. گفتنی است مطالعه بخش بعدی خبر، پایان داستان را فاش خواهد کرد. درصورتی‌که بازی را تجربه نکرده‌اید و پایان داستان را نمی‌دانید، مطلب را ترک کنید.

قسمت آخر سریال The Last of Us

قسمت آخر سریال Last of Us

جوئل و الی در پایان بازی اول، آنچه به دنبالش بودند را پیدا می‌کنند. یک بیمارستان که توسط فایرفلای‌ها اداره می‌شود و پزشک‌ها از الی به‌منظور تهیه‌ی یک واکسن علیه قارچ خطرناک استفاده می‌کنند. این دو هنگامی‌که به بیمارستان می‌رسند، موردحمله تعدادی از فایرفلای‌ها قرار می‌گیرند که جوئل و الی را نمی‌شناسند. این دو هوشیاری خود را از دست می‌دهند. هنگامی‌که جوئل، هوشیاری‌اش را به دست می‌آورد، می‌بیند که روی تخت بیمارستان است و مارلین به او می‌گیرد که دکترها برای تهیه‌ی واکسن باید الی را بکشند.

چنین گفته‌ای منجر به آن می‌شود که جوئل به جنون برسد و هر که را که سد راهش می‌شود را بکشد. او در نهایت الی را از بیمارستان نجات می‌دهد و فرار می‌کنند. جوئل در پایان مجبور می‌شود به الی دروغ بگوید. او می‌گوید که پزشک‌ها موفق به ساخت واکسن نشدند و در نتیجه اجازه‌ی خروج را صادر کردند. تصمیم جوئل برای پنهان کردن حقیقت تا همین روز هم جزو یکی از جنجالی‌ترین تصمیم‌ها است و طرفداران را به دو بخش تقسیم کرده است. گروهی می‌گویند که او تصمیم درستی گرفت و گروهی هم می‌گویند که جوئل باید حقیقت را می‌گفت و الی در این مورد تصمیم می‌گرفت.

بازی The Last of Us 2 با تصمیم‌های جدید، جنجالی‌تر ظاهر شد و باعث شد تا طرفداران پایان بازی را فراموش کنند. قسمت آخر Last of Us قرار است وقایع گفته‌شده را به شکل سینمایی تکرار کند و بلا رمزی می‌گوید که پایان سریال، جنجال تازه‌ای به راه می‌اندازد. پدرو پاسکال به‌تازگی گفته است که فیلم‌برداری فصل دوم احتمالاً در پایان 2023‌ آغاز می‌شود. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    بی نام

    مهمان

    یا ابوالفضل خدا رحم کنه معلوم نیس چه آشی برامون پختن فقط تو رو خدا پایان رو عوض نکن

    پاسخ دهید