call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

پلی لیست Shipment 10v10 به Modern Warfare اضافه شد؛ بازگشت هلیکوپترها

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
605 بازدید

روز اول آوریل بود که یک پلی لیست جدید به نام Shipment 10v10 به عنوان دروغ اول آوریل به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه شد. حالا با گذشت یک ماه از آن روز، استودیو تصمیم گرفته است که Shipment 24/7 را به همین پلی لیست جدید تغییر دهد و این تغییر در آپدیتی که دیروز منتشر شد اعمال شده است. جدا از آن بالگردها هم دوباره به بخش Warzone اضافه شده است.

این پلی لیست دو تیم 10 نفره را در مقابل هم قرار می دهد هر چند اگر به سال 2007 برگردیم شاهد نقشه های 30v30 نیز بودیم و بسیاری از طرفداران قدیمی این بازی پلی لیست جدید را نسبت به آن زمان زیاد مطرح نمی دانند. جدا از حالت 10 نفره، مود سه در مقابل 3 گانفایت هم اضافه شده است. در این مود تنها قادر به استفاده از چاقو خواهید بود و در نتیجه یک جنگ تن به تن فوق العاده را پیش رو دارید.

در مورد Warzone هم باید گفت که شاهد برگشت بالگردها هستیم. چند روز پیش یک باگ عجیب پیدا شده بود و بالگرد یک تیم زیر نقشه گیر کرده بود و باعث شده بود که بتوانند بقیه بازیکنان روی زمین را از دور خارج کنند و مستقیم به سمت آن‌ها شلیک کنند. به همین منظور چند روزی از بالگردها خبر نداشتیم تا اینکه در آپدیت تازه، دوباره راهشان را به وارزون باز کرده اند.

از جمله تغییرات جدید نیز می توان به بهبود ارتفاع و شعاع چترهای نجات اشاره کرد و به نوعی شلیک به سمت بازیکنانی که در حال فرود به زمین هستند، سخت تر شده است. Activision به شدت در حال اضافه کردن محتوا و آپدیت های تازه به بازی Call of Duty: Modern Warfare است و همین چند روز پیش با تایید توسعه نسخه جدید، پشتیبانی از این بازی را به مدت چند سال تایید کرد. به نظر می رسد که Call of Duty: Warzone مدت زیادی در دسترس خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.