تاریخ انتشار بازی Atlas Fallen
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Atlas Fallen رسماً اعلام شد

یحیی رحیمی 11 اسفند 1401 بدون دیدگاه
438 بازدید

بازی Atlas Fallen اثر جدید استودیو Deck13 Interactive، سازنده بازی The Surge 2 با همکاری شرکت Focus Entertainment از زمان انتشار اثر جدید خبر داد. بازی اطلس فالن در تاریخ 16 مه (26 اردیبهشت 1402) برای کنسول‌های بازی نسل جدید (پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری) و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

افرادی که بازی اطلس فالن را پیش‌خرید کنند، محتوای دیجیتالی ویژه‌ای از جمله پک آیتم Ruin Rising دریافت می‌کنند. این بسته، شامل یک زره جدید و همچنین چند پوسته برای سلاح‌ها و شخصیت اصلی است. آیتم‌هایی برای بهبود جان و افزایش انرژی هم هدیه داده می‌شود. شایعاتی از احتمال انتشار بازی در بهار سال آینده شمسی منتشر شده بود و ناشر بازی با اعلام تاریخ انتشار رسمی، این شایعات را تائید کرد.

بازی Atlas Fallen اثری متفاوت از سازندگان Lords of the Fallen‌ است. طبق توضیحات رسمی، بازی‌کنان باید در مقابل خدایان فاسد بایستند و نسل بشر را آزاد کنند. اثری که به نظر از اسطوره پرومته الهام گرفته است و مضامینی چون ایستادگی در مقابل خدایان و سرکشان را تکرار می‌کند. سرزمین بازی یک فضای به نظر بی‌انتها است که پر از خطرات متفاوت و موجودات اعجاب‌انگیز است. بازی‌کنان باید به شکار هیولا بروند و با استفاده از سلاح‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد از جمله قدرت استفاده از شن و ماسه، دشمنان خطرناک را یکی پس از دیگری به زمین بکوبند.

تاریخ انتشار بازی Atlas Fallen

جزئیات بازی Atlas Fallen

روند بازی اطلس فالن شباهت زیادی به گاد آو وار دارد. در واقع مضامین مشترکی میان دو این بازی یافت می‌شود و استودیو Deck13 از عناوین قبلی و مشهور برای ساخت بازی کمک گرفته است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازی، تشکیل یک روند مخصوص و منحصر به فرد است. هر فردی از سبک مبارزه متفاوتی برخوردار است و مبارزات، طعم متفاوتی خواهند داشت. دیگر قابلیت مهم بازی نیز روند کوآپ یا گروهی است. می‌توان کمپین داستانی را به‌صورت فردی یا گروهی طی کرد.

انجام مأموریت‌های داستانی، تنها کاری نیست که می‌توانید در جهان بازی Atlas Fallen انجام دهید. انواع فعالیت‌های فرعی وجود دارد و شکار هیولا هم بخش مهمی از بازی را شامل می‌شود. خبری از جهان خوش و آب و هوا نیست. محیط بازی کاملاً ماسه‌ای و بیابانی است. شن و ماسه در حین مبارزه حائز اهمیت هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توان حریف را زمین‌گیر کرد. سلاح‌های بازی هم قابلیت تغییر شکل را دارند و یک شمشیر عادی به دست نخواهید گرفت.

تاریخ انتشار Atlas Fallen طبق گفته‌ی ناشر، روز 26 اردیبهشت 1402 خواهد بود. این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد و یک اثر نسل نهم شناخته می‌شود. منتظر کسب اطلاعات بیشتر در دو ماه آینده باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.