the surge 2
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه The Surge 2 منتشر شد: نجات از قعر تاریکی

یحیی رحیمی 2 مهر 1398 بدون دیدگاه
978 بازدید

بازی علمی تخیلی و Souls مانند جدید استودیو Deck13 امروز منتشر شد. بازی The Surge 2 ادامه نسخه پیشین خود را سر می گیرد و این بار شاهد نقشه ای 4 برابر بزرگ تر از حالت عادی هستیم. چند روز پیش شاهد تریلر هنگام عرضه بازی بودیم و حالا نمرات و بررسی های اولیه بازی نیز توسط وب سایت های معتبر منتشرشده است.

بازی The Surge 2 داستان جالبی را روایت می کند. هواپیمای شخصیت اصلی توسط طوفانی سخت سقوط می کند و بعد از آنکه بیدار می شود، به یک باره خود را در شهری عجیب می بیند و حکومت نظامی نیز برقرار شده است. دنیا پر از ربات های عجیب و غریب شده است و برای بقا در این شهر باید دست به کارهای ترسناک و عجیبی زد. بازی در نگاه اول جالب به نظر می رسد اما آیا از نظر منتقدان نیز همین طور است؟

IGN – 7.6

بازی The Surge 2 همان شیوه ای که بازی های اصلی سری Souls ساخته شده بودند را دوباره زنده کرده است و این بار روی دیگری به مبارزه بخشیده است. تنوعی از سلاح های مختلف و دشمنان اضافه شده اند که ساده به نظر می رسند و قابلیت ایجاد Loadout های مختلف البته یک قدم رو به عقب بوده است و نسبت به نسخه اول کمی افت را شاهد هستیم. طراحی محیط بی روح و داستانی که تصمیم ها، روند آن را شکل می دهند رضایت بخش است. اگر به دنبال این هستید که یک سری آدم رباتیک را تکه و پاره کنید و زره آن‌ها را به تن کنید، قطعا از بازی لذت خواهید برد در غیر این صورت حس تکرار به شما دست خواهد داد.

Gamespot – 8

the surge 2

اگر داستان و مراحل فرعی را کنار بگذاریم، بازی The Surge 2 هنگامی که به بخش مبارزه می رسیم، ارزش بازی کردن را دارد. عمق زیادی در سیستم مبارزه به کار رفته در بازی وجود دارد و این مبارزه نیز توسط کلکسیونی از سلاح ها و توانایی های مختلف پوشش داده شده است. شخصیت ها بی روح هستند و همچنین دیالوگ ها نیز چنگی به دل نمی زنند و همچنین مراحل فرعی نیز جایزه ای مطابق با تلاشی که برای انجام آن می شود را پرداخت نمی کنند.

Gamesradar+ – 3.5/5

the surge 2

ممکن است فکر کنید که بازی The Surge 2 آن درجه سختی که در نسخه اول داشت را ندارد و به نوعی آسان تر است، اما هر مبارزه در این بازی نیاز به توجه و استراتژی خاصی دارد و حتی کشتن ساده ترین دشمنان نیز اگر درست عمل نکنید، بسیار سخت خواهد شد. هر کدام از باس های بازی نیز نیازمند حفظ یک الگوی مشخص هستند و برای کشتنشان باید این الگو را دقیقا تکرار کنید. بازی The Surge 2 همان لذت مبارزه سخت و Souls مانند خود را دارد.

IGN – 7.6
Gamespot – 8
Gamesradar+ – 3.5/5
Attack of the Fanboy – 4.5/5
RPG Site – 7
Press Start – 7.5
Wccftech – 8
Easy Allies [Video] – 7.5

the surge 2 meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.