تاریخ انتشار بازی Baldur's Gate 3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 رسماً اعلام شد

یحیی رحیمی 5 اسفند 1401 بدون دیدگاه
291 بازدید

سازنده بازی Divinity Original Sin 2 با پخش تریلر تازه‌ای در قسمت جدید برنامه‌ی State of Play سونی، تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 را رسماً اعلام کرد. مدتی پیش بود که بازه‌ی انتشار بازی نقش‌آفرینی جدید مشخص شد. طبق گفته‌ی استودیو Larian، بازی بالدور گیت 3 در تاریخ 31 اوت (9 شهریور) برای کامپیوتر و کنسول PS5 منتشر خواهد شد.

بازی Baldur’s Gate 3 شما را به دنیایی خیالی می‌برد و ماجراجویی خطرناک را آغاز می‌کند. سبک مبارزه بازی ایزومتریک است و کاتسین‌ها به‌صورت سینمایی طراحی شده است. امکان تغییر چهره و ظاهر شخصیت‌ها وجود دارد و می‌توان هزاران آیتم مختلف را امتحان کرد. همچنین دیالوگ‌های بازی کاملاً امرسیو و پویا طراحی شده‌اند و داستان‌سرایی نیز به‌صورت غیرخطی و شاخه‌ای طراحی شده است. این بازی یک فانتزی افسانه‌ای شخصی است که می‌توانید ساعت‌ها در آن غرق شوید. توسعه‌دهنده در تریلر جدید، رسماً نسخه‌ی PS5 بازی را معرفی کرد.

اکت اول بازی بالدور گیت 3 در استیم منتشر شده‌ است، اما نسخه‌ی کامل بازی در دسترس نیست و تابستان امسال می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. آخرین تریلر بازی، تصاویر هنری را به همراه چند دیالوگ و سرنخی از پی‌رنگ را به نمایش گذاشت. شخصیت‌های مهمی از جمله گیل و لائزل را دیدیم. در پایان تریلر نیز جنگی تمام‌عیار میان قهرمانان را علیه آنتاگونیست یا دشمن اصلی بازی به نام Ketheric می‌بینیم.

تاریخ انتشار بازی Baldur's Gate 3

ویژگی‌های بازی Baldur’s Gate 3

در شماره‌ی سوم این سری، داستان یک ماجراجو در سرزمین افسانه‌ای Faerun را دنبال خواهیم کرد. این جهان به یک انگل خطرناک مبتلا است و آن را به شخصیت اصلی هم منتقل می‌کند. هدف داستان ساده است و آن‌هم یافتن راه درمان است. بازی‌کنان در مسیر سفر خود با شخصیت‌های مختلف آشنا می‌شوند که هرکدام به‌نوعی اسیر این جهان مرموز هستند. شخصیت‌پردازی پویا به کار رفته است و در نسخه‌ی اولیه بازی تنها پنج نفر از آن‌ها را می‌بینیم و انتظار افزودن کاراکترهای بیشتر در بازی کامل را داریم.

یازده کلاس شخصیتی در بازی Baldur’s Gate 3 وجود دارد. هرکدام از کلاس‌ها دارای قابلیت‌های مخصوص خود هستند. برای نمونه جنگجویان، قدرت شمشیرزنی زیادی دارند یا ساحره‌ها می‌توانند وردها قدرتمندی بخوانند و دشمن را زمین‌گیر کنند. نژاد بربر نیز قدرت فیزیکی باورنکردنی دارد. کلاس شخصیتی آوازه‌خوان هم اضافه شده است که می‌تواند از قدرت ترانه‌خوانی برای مبارزه استفاده کند. جادوگران و انواع شخصیت‌های جدید هم مشاهده می‌شود.

گیم پلی بازی بالدور گیت 3 شباهت زیادی به بازی Diablo 4 یافته است. مبارزات ایزومتریک با حل معما و یافتن آیتم و صحبت با NPCها ترکیب شده است و در نهایت یک روند نقش‌آفرینی تاکتیکی ایجاد کرده است. طبق ویدیو جدید، تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 روز 9 شهریور است و این محصول برای ویندوز، مک و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.