بازی موبایل Rainbow Six Mobile
محمد صادق شجاعی

بازی موبایل Rainbow Six Mobile تا اوایل سال آینده منتشر می‌شوند

محمد صادق شجاعی 1 اسفند 1401 بدون دیدگاه
172 بازدید

یوبی سافت اعلام کرده است که دو بازی موبایل جدید این شرکت یعنی Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence در سال مالی 2023/2024 در دسترس قرار خواهند گرفت.

یوبی سافت قصد دارد بازی‌های موبایل مختلفی از مجموعه‌های بزرگ و پرچمدار خود را منتشر کند. حال این شرکت بازه زمانی انتشار دو مورد از آن‌ها را تایید کرده است. در گزارش مالی سه ماهه اخیر Ubisoft، این شرکت اعلام کرده که انتظار می‌رود بازی های موبایل Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence در سال مالی 2023/2024 یعنی در بازه زمانی اول آوریل امسال تا 31 مارس سال آینده (12 فرودین 1402 تا 12 فروردین 1403) در دسترس قرار بگیرند.

بازی موبایل Division Resurgence یک تجربه Looter Shooter و Open-World خواهد بود که دارای یک کمپین PvE است. بازیکنان می‌توانند این اثر را به صورت انفرادی و Co-op تجربه کنند. علاوه بر این بازی مذکور شامل بخش PvP مثل Dark Zone نیز خواهد بود. در مقابل بازی Rainbow Six Mobile قصد دارد که تجربه تاکتیکی پنج به پنج موجود در بازی Rainbow Six Siege را روی گوشی‌های موبایل نیز ارائه کند. همانند نسخه اصلی، بازی رینبو سیکس موبایل روی همکاری بین بازیکنان و استفاده از ویژگی تخریب‌پذیری محیط تمرکز دارد.

بازی موبایل The Division Resurgence

بازی موبایل The Division Resurgence سال 2024 خواهد شد

علاوه بر موارد گفته شده، شرکت یوبی سافت در گزارش خود تاکید کرده است که علاوه بر دو بازی موبایل Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence، انتشار آثار دیگری را نیز در دستور کار دارد. بر این اساس بازی‌های Assassin’s Creed Mirage ،Avatar: Frontiers of Pandora ،Skull and Bones ،The Crew Motorfest و یک اثر معرفی نشده بزرگ در سال مالی 2023/2024 منتشر خواهند شد.

به نظر شما بازی‌های موبایل Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence چه عملکردی خواهند داشت؟ آیا این دو اثر قادر به جذب بازیکنان خواهند بود؟ آیا موافق ورود مجموعه‌های مشهور به گوشی‌های موبایل هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.