دانلود بازی Rogue Shift برای PC
دانلود بازی Rogue Shift برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rogue Shift برای PC

پارسی گیم 30 بهمن 1401 بدون دیدگاه
7,824 بازدید

دانلود بازی Rogue Shift برای کامپیوتر

ژانر اکشن هر روز در صنعت گیم روبه‌رشد بوده و خلاقیت فراوان بازی سازان باعث شده تا شاهد صدها عنوان زیبا و سرگرم کننده باشیم. بازی Rogue Shift یک تیرانداز با زاویه از بالا به پایین از استودیوی بازی سازی Far-Flung Games است که در یک سیاره خشن قرار دارد و اراده شما را برای زنده ماندن آزمایش می‌کند. برای زنده ماندن، خود را در برابر انبوهی از دشمنان بی امان در یک محیط غیر قابل بخشش و خصمانه پیدا خواهید کرد و باید از تمام نیروی خود برای پیروزی استفاده کنید.

وقتی کشتی فضایی شما توسط نیروهای ظاهراً دوستانه ساقط می‌شود، خود را تنها می‌بینید. موجودات خطرناک در کمین هستند و محیط‌های مرموز، شما را از نزدیک‌ترین پاسگاه جدا می‌کنند. قبل از اینکه بتوانید به یافتن پاسخ فکر کنید، نگرانی فوری شما فقط زنده ماندن در پنج دقیقه اول است. برای تقویت شخصیت خود در جریان گیم پلی، به روشی که متناسب با سبک بازی شما باشد، امتیازات را استفاده کنید و قفل قابلیت‌ها را باز کنید. این بازی درجه سختی بالایی داشته و مناسب گیمرهای حرفه‌ای است.

با تلاش برای ماندن یک قدم جلوتر از دشمن باشید، سطح کاراکتر خود را بالا ببرید، امتیازهای مورد نیاز را کسب کنید، توانایی‌های ذهنی مختلفی به دست آورید و سلاح‌هایی پیدا کنید تا به تدریج قدرتمندتر شوید. Rogue Shift را می‌توان با استفاده از صفحه کلید و ماوس یا به عنوان تیراندازی دوقلو با استفاده از هر کنترلر سازگار (XBox، PlayStation یا کنترلرهای دیگر) بازی کرد. این بازی ساعت‌ها سرگرمی هیجان انگیز را به شما هدیه کرده و می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین شوترهای سال یاد کرد.

بازی Rogue Shift عنوانی در سبک اکشن و شوتر است. این بازی از گیم پلی پیچیده و درگیرکننده‌ای برخوردار بوده که برای علاقه‌مندان حرفه‌ای ژانر شوتر ساخته شده است. در زمینه گرافیک و گیم پلی شاهد انقلابی در سبک خود هستیم. پس اگر خود را از این دسته افراد می‌دانید، بهتر است همین حالا دست به کار شده و Rogue Shift را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Superfuse و Century Age of Ashes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rogue Shift برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core-i5 3.0GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 4GB or equivalent
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7 3.4GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB or equivalent
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

ROGUE SHIFT is a high-intensity top-down shooter, set on a harsh planet that will test your will to survive. To stay alive, you will pit yourself against hordes of relentless enemies in an unforgiving, hostile environment.
When your dropship is shot down by supposedly friendly defences, you find yourself isolated. Dangerous creatures lurk, and hazardous environments separate you from the nearest outpost. Before you can even think about finding answers, your immediate concern is just to survive the first five minutes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.